ועדת אכיפה בקרית אתא

ע"פ נתוני המשטרה בסיכום השנה חולפת חלה ירידה משמעותית של 43% במספר העבירות. בשנתיים האחרונות ניכרת ירידה בשימוש בנפצים בתקופה זו כאשר היקף השימוש ירד משמעותית עקב אכיפה מוגברת, הסברה ושיתוף פעולה עם בתי הספר בעיר.
פקד ליאור חן מפקד נקודת השיטור בעיר: "מרגע שהחל לפעול בעיר מודל השיטור העירוני הוא הפך במהרה למודל ארצי גם לרשויות אחרות הודות לשיתוף פעולה מלא עם הרשות המאפשר לנו לתת מענה מיידי ולהגיב לאירועים שונים בעיר".

מעיריית קרית אתא נמסר: "מערך השיטור העירוני בקרית אתא הוא הגדול ביותר באזור הקריות כאשר מודל השיטור החדש יצר מהפך אמיתי שהביא לעלייה בתחושת הביטחון האישי של התושבים. התוכנית הרב שנתית בקרית אתא כוללת איתור גורמי הסיכון, אבחון, טיפול ומניעה היוצרים אקלים עירוני מיטבי ויצירת שיפור דרמטי באיכות החיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות