נשר חתמה על הסכם ידידות עם העיר סאן חואן ארמיתה שבגואטמלה

בהמשך לקח לוי חלק בשולחן עגול בינלאומי אשר התקיים סביב שאלת האנטישמיות העולה בעולם ופעילות הBDS כנגד מדינת ישראל. בדיון לקחו חלק נציגים מערים בארה"ב, גרמניה, ספרד, רועי לוי שייצג את ישראל והעיר נשר וערים נוספות מרחבי הגלובוס. "האנטישמיות כפי שאני רואה אותה בעולם נובעת כיום משנאה כלפי ישראל" אמר לוי בפתיחת הדיון "היא מתעצמת על ידי הצגת 'חצי סיפור' וזווית ראיה חד צדדית באמצעי התקשורת והמדיה.

הוועידה הזאת והשולחן הזה עם חבר בדואי, שגריר דרוזי, חילונים, דתיים ו-שותפים מכל העולם היא המלחמה שלנו באנטישמיות. כראשי ערים אנחנו בקשרים עם קהילות וערים תאומות וזאת חלק מהשגרירות שלנו להסביר ולהראות את האמת של מה שקורה בישראל, שישראל היא מקום שמכבד ומקבל את השונה – זה האור שלנו כנגד החושך האנטישמי".

ראש עיריית נשר, ניצל את ההפוגה בין הדיונים למפגש עם מפעל הפיס, אשר הבטיחו לבוא לסיור בעיר ולקיים פגישה משותפת עם לוי על שיתופי פעולה וגיוס משאבים לקידום החינוך, התרבות והספורט בעיר.

בשיאו של הערב חתם רועי לוי על הסכם ידידות ושיתוף פעולה עם העיר סאן חואן ארמיתה בגואטמלה. "הערב חתמנו על הסכם שותפות עם העיר סאן חואן ארמיתה מגואטמלה. בעתיד הקרוב אנו נחזק את שיתוף הפעולה ויחסי הידידות דרך יצירת שיח משותף , למידה משותפת וכן החלפת רעיונות ודרכי פעולה לשיפור תמידי של השירות לתושב בשני הערים" . אמר לוי, לאחר לחיצת היד וחתימת ההסכם. מריו אורלנדו למוס מרטינז, ראש עיריית סאן חואן ארמיתה מסר: "אני מאחל לשתי הערים שיתוף פועלה אמיתי ופורה. אני מצפה לעבוד עם לוי והנהלת העיר נשר".

היום ימשיך לוי את ההשתתפות בוועידת השלטון המקומי לחדשות בשיתוף שרים, חברי כנסת וראשי ערים נוספות.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות