עיריית נשר חנכה מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים

ראש העירייה רועי לוי מסר: "כחלק מהחזון להנגשה וקידום פעילויות ומתקנים לילדים עם צרכים מיוחדים זכיתי היום לפתוח את המועדונית. אני רוצה להודות לקרן שלם על התרומה הנדיבה שעזרה לנו מאוד ולמחלקה לשירותים חברתיים על העבודה הנהדרת שאותה הם מבצעים באהבה גדולה".

המשנה לראש העירייה, אדוה קאופמן, הוסיפה: "היום הצבנו אבן דרך נוספת בדרך ארוכה למען כלל תושבי נשר. שיתוף הפעולה בין מחלקות העירייה בתוספת התמיכה של קרן 'שלם' וסיוע ממשרדי הממשלה הביא תוצאה מדהימה וגאווה גדולה לעיר, שעושה עוד צעד משמעותי למען קידום השירותים החברתיים. עיריית נשר בהובלת ראש העיר, רועי לוי, שמה לה יעדים רבים, חלקם כבר רואים אור, כדוגמת מועדונית 'הורדים' שחנכנו היום אשר תשמש בית חם ומקבל לילדים עם צרכים מיוחדים וחלקם עוד בתהליכי תכנון וביצוע שונים. בקרוב נקדם עוד פרויקטים למען תושבי נשר".

מנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר, אופיר אבוחצירה, סיכם: "בתחילת 2017 החלטנו לצאת למהלך כללי בתחום הצרכים המיוחדים. קיימנו שולחן עגול עירוני בהשתתפות אנשי מקצוע, תושבים, ובהם גם הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. אחת הסוגיות שעלו וחזרו הייתה תחום הפנאי לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים. ראינו שכאן, בנשר, חסר מענה של פנאי וחברה בשעות אחר הצהריים לילדים אלו, ובאותו היום החלטנו לצאת למהלך של פתיחת מועדון חברתי לילדים עם צרכים מיוחדים. לקח זמן, כמו הרבה דברים שדורשים השקעה של כוח אדם וכסף רב, אבל הנה, אנחנו כאן, והמועדונית היא כבר עובדה קיימת, חיה ובועטת. המועדונית היא חלק מרצף שירותים שהקמנו לטובת ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות