בזמן שהדרבי החיפאי הסתיים באפס הדדי, הייתה זוכה גדולה אתמול בערב- עיריית חיפה. אוהדים רבים גילו דוחות שמנים מחכים להם על הרכבים. "פקחים עמדו שם וגזרו קופון על מאות רכבים. זה בושה מה שקרה שם"

מעיין, אוהדת הפועל חיפה סיפרה עוד: "הגענולרכב והיינו המומים, כל הרכבים היו עם דוחות. זה כסף קל לקופות העירייה, אבל אני רוצה לומר לגברת ראש העיר שאני בחרתי בה, ככה לא ממלאים את קופות העירייה. לא על גב תושבים שהגיעו למשחק באיצטדיון שהעירייה בנתה בלי לתת מספיק פתרונות חנייה. למה בערב אחד, למשך 3 שעות הם לא יכולים לעצום עין? למה?".

כאמור, אוהדים רבים מעידים כי בזמן יונה יהב הייתה הסכמה שבשתיקה, שהפקחים לא מגיעים לסביבות האצטדיון בזמן משחק ולא מחלקים דוחות. אתמול לדבריהם, העניין הופר וגרם עוגמת נפש לאוהדים רבים משני הצדדים- גם בכך נראה היה תיקו.

עדיין לא התקבלה תגובה מעיריית חיפה, לכשתתקב נביא אותה במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות