הממונה על המחוז: "נשר ניצבת מול אתגרים כלכליים רבים"

בסיור שביצעו ברחבי העיר הציג ראש העיר את תכניות הבנייה והפיתוח לשנים הבאות, תוכניות הצפויות להגדיל את קופת העירייה, התוכניות כוללות בעיקר שטחי מסחר, אזור מחצבה 4.5 ושטחים נוספים. בנושא התוכניות הקיימות עיריית נשר מתנגדת לתוכנית "כלל" במתכונתה הנוכחית וראש העירייה ביקש מהממונה שיצטרפו להתנגדות. בהמשך ציין לוי: "יש צורך ביטחוני בהתחדשות עירונית" ואת נושא זה הוא מקדם יום יום.

בנוסף הוצגה לצוות משרד הפנים החלטת מועצת העיר על התנגדותה של עיריית נשר להקמת תאגיד מים ולהצטרפות לתאגיד אזורי. עוד הוצג כי העירייה פועלת בנושא מוכנות לחירום ומגייסת בימים אלה ממונה ביטחון וחירום שלא היה בעירייה בשנים האחרונות ולכן יש פער בנושא.

רו"ח חנא הודה לראש העירייה ולצוות העירייה על הביקור ואמר: "בשנים הקרובות יש צורך לחזק את תקציב העיר ולהוציא אותה מגרעון ולפתח מקורות הכנסה נוספים. משרד הפנים יסייע בקידום העיר בועדות חלוקת ההכנסות. אנחנו מאמינים שראש העיר וצוותו ידעו להוביל את נשר להישגים ולהוציא תוכניות לפועל".

"משרד הפנים מבין את האתגרים הכלכליים העומדים לפתחנו", סיכם לוי. "בימים אלו אנחנו מכינים תוכנית ומבצעים פעולות לפיתוח כלכלי של נשר. לצערי בחמש השנים האחרונות נשר התדרדרה ואנחנו מתחילים את השיקום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות