להקת המחול קמע בבכורה עם המופע "יופי מטורף": איציק גלילי & מרקו גקה

היצירה השנייה של גלילי היא דואט קומי מבריק וסקסי, מלא בהומור של אבסורדיות נפלאה: "Cherry Pink and Apple Blossom white" לצלילי מוזיקה קובנית של הזמר פרז פראדו. לדואט זה קבל גלילי השראה מביקוריו הרבים בקובה והרושם החזק שהמקום השאיר עליו.

"אני חוזר לקמע עם שתי העבודות האלו בהזמנתו של תמיר גינץ לאחר שתוף הפעולה ב 2015" אומר איציק גלילי ומוסיף: "זה תענוג לחזור ולראות את הצמיחה היפהפייה של הלהקה, את הוורסטיליות והמעורבות של הרקדנים".

"החלטתי השנה להעלות ערב בכורה עם כוריאוגרפים אורחים", אומר תמיר גינץ, המנהל האמנותי וכוריאוגרף הבית של להקת המחול קמע  ומוסיף, "בחרתי להזמין ללהקה את איציק גלילי בשנית ואני בטוח שזו לא הפעם האחרונה. איציק הוא מהכוריאוגרפים המצליחים באירופה, יוצר כוריאוגרפיה פיזית משוכללת, מוזיקלית  וקסומה בזרימתה". עוד מוסיף גינץ: "יצירה נוספת שתוצג בבכורה היא של מרקו גקה הגרמני שכיום הוא הדבר הכי "חם" בעולם המחול. כשצפיתי לראשונה בעבודה של מרקו גקה נדהמתי, היופי שהוא יוצר מהפנט ברצף תנועתי מהיר של מחוות ובביטוי כנה ושובה לב של רגשות. זה כבוד גדול להביא אותו לקמע ולהוסיף את  עבודתו לרפרטואר הבינלאומי שאני מקדם בלהקה לצד היצירה שלי".

 

צילום: גדי דנון וכפיר בולוטין

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי גם זה יעניין אותך
Close
Back to top button
נגישות