עיריית נשר בשיתוף פעולה מיוחד עם הרשות להגנת הטבע פועלת להחזרת חזירי הבר ליערות הכרמל

מנהל קהילת חיפה והסביבה בחברה להגנת הטבע, אוהד שוורץ: "נשר מהווה דוגמה מצוינת לעבודה משותפת של רשות מקומית עם תושבים, אלה פועלים יחד להפחתת שוטטות של בעלי חיים ובמיוחד יונקים גדולים, בשטח הבנוי של העיר. ככל שהתושבים יימנעו מהשלכת פסולת והאכלה ובמקביל העירייה תפעל להחליף את תשתיות איסוף האשפה, כך נראה פחות ופחות חזירי בר נמשכים לרחובות העיר. יש לנשר שכנים טובים בפארק הכרמל, יחד נדאג שיחזרו הביתה".

ראש העיר נשר, רועי לוי: "נשר היא עיר ירוקה הטובלת בטבע. חיות הבר בפארק הכרמל סביבנו הן חלק יפה וייחודי מהטבע שזכתה בו נשר. בעיית חזירי הבר מוכרת לכולם. חזירי הבר שמצאו את דרכם אל רחובות העיר, חייבים לחזור אל הכרמל. לכן, רק בפעילות משותפת של כולנו, העירייה, התושבים, החברה להגנת הטבע ורשות הטבע והגנים, נחזיר לעיר את השקט מהחזירים ואותם אל ביתם הטבעי ביערות הכרמל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות