הנצחה מרגשת בנשר. חטיבות הביניים והשדרה הראשית בעיר יקראו ע"ש ראש העירייה המיתולוגי, דוד עמר, שהלך השנה לעולמו

אלימלך, חבר מועצת העיר, היה איש תנועת החרות משחר ילדותו, וממקימי התנועה בעיר. בעברו היה יו"ר ועד העובדים של חברת מוטורקארס בטירת כרמל. פעל רבות בעשייה ציבורית בעיר, בהקמת בתי כנסת, פעילויות לציבור ואף הקים את קבוצת בית"ר תל חנן. בנוסף, היה איש משפחה למופת. אלימלך הלך לעולמו בשנת 2018 והחודש תמלא שנה ללכתו. אלימלך היה בן 86 במותו.

לאור כל זאת, ולאחר קבלת בקשה רשמית מהמשפחה, ועדת השמות המליצה למועצת העיר לקרוא על שמו של מסעוד אלימלך ז"ל את חדר מליאת מועצת העיר.

ראש העירייה, רועי לוי, מסר: "זכינו כעיר ששני האנשים המצוינים האלו פעלו למענה שנים רבות. דוד הוביל אותנו לעיר מפותחת מלאה באנשים טובים ומערכת חינוך מובילה ופורצת דרך. מסעוד פעל רבות למען תושבי העיר והיה דמות מרכזית. ראוי ביותר להנציח שני אישים אלו במקומות המרכזיים בעיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות