שברה את מיתוס ההשמנה בצבא

"פעם ראשונה בחיי שאהבתי לאכול כי לא הייתי עסוקה בספירה של קלוריות או ספירה של כמויות והתחלתי להנות מהדרך".

"האימונים ייחודיים. לא פגשתי כזה ספורט מימיי. כזה שמרגישים כל שריר ושריר בגוף גם יום יומיים אחרי האימון. האימונים היו קשים בהתחלה במיוחד אחרי יום ארוך בבסיס. הייתי מגיעה להתאמן בכוחות האחרונים לאותו היום אבל לאט לאט התמכרתי להרגשה של אחרי אימון והתחלתי (באופן קסמי) לאהוב כושר".

ומה היום?

"היום אני בתוכנית השימור של ליטל ממשיכה לשמור ולחיות אורח חיים כיפי ובריא , מתאמנת מינימום 3 אימונים בשבוע ולפעמים יותר".

מה הסדנה נתנה לך?

"הסדנה לימדה אותי לאכול נכון, לאזן את עצמי, להתמודד עם האכילה בשעות של הלילה ובתקופות עמוסות רגשית. בסדנה למדתי לאהוב את עצמי ובפעם הראשונה בחיים נהנתי להגיע ולהתמיד. אפשר להגיד שהסדנה וליטל בעצמה שינו לי את קו המחשבה ב-180% וגרמו לי להאמין שאני יכולה".

"ליטל היא מנטורית מדהימה, מאמנת בחסד עליון ואישה טובת לב. יש יחס אישי לכל מתאמנת, היא מתקשרת ושולחת הודעות כל הזמן. היא מקפידה על קבוצות קטנות ויחס הולם לכל בקשה של מתאמנת. אצלה זו הרגשה VIP".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות