מינויים חדשים בבית החולים "כרמל"

פרופ' ירון הר שי מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"כרמל" וב"לין" בירך את ד"ר מטאנס: "ד"ר מטאנס הגיע כרופא צעיר וגדל איתי יחד עם המחלקה, הוא מנתח רופא ואדם מיוחד ואני לא יכול לדמיין את המחלקה בלעדיו. הוא המתמחה הראשון בפלסטיקה שסיים בכרמל, ולאחרונה הוא התחדש גם במינוי כמרצה קליני בפקולטה". ד"ר מטאנס הודה על המילים החמות, וציין כי המינוי מחזק אותו לתת יותר לטובת בית החולים.

מנהל המיון ד"ר סלים חלבי ברך את סגנו ד"ר גולדברג ואמר כי ד"ר גולדברג הוא יד ימינו עומד בחזית המיון, נותן את כולו לעבודה מסור ואהוב ע"י המטופלים. ד"ר גולדברג הודה על הברכות ואמר כי מאז עלה ארצה כבר 20 שנה הוא ב"כרמל" ו: "כאן זה בהחלט הבית שלי".

מנהל המערך הקרדיולוגי פרופ' משה פליגלמן בירך ואמר כי ד"ר נאדר אלוף בקשר החם לחולים, וכי הוא עם לב פתוח לכולם. "ד"ר נאדר היה הראשון לנסוע להשתלמות בביצוע החלפת מסתמים בצנתור. הוא הביא את המיומנות והוא חלק בלתי נפרד מכל הצלחות המחלקה, וכולנו גאים בו". ד"ר נאדר, מהמצנתרים המובילים ב"כרמל", הגיע ב־1984 ומאז לא עזב. "זאת זכות גדולה בשבילי לעבוד במחלקה הקרדיולוגית", אמר ד"ר נאדר, "ותודה מיוחדת לפרופ' פליגלמן מנהל המחלקה שהוא האב והמנטור הכי טוב שיש לי ולכל המחלקה".

ד"ר ג'רי מרקוזון רופא בכיר מהמחלקה הנפרולוגית בירך את ד"ר טטיאנה על המינוי, ומסר כי היא רופאה מסורה נכס למחלקה ולבית החולים וכולם מאחלים רק הצלחות. ד"ר טטיאנה עדכנה כי לאחרונה הוכפלה כמות המטופלים ביחידת הדיאליזה ב"כרמל", והיא נחשבת מהיחידות הגדולות ביותר בישראל. ד"ר טטיאנה הודתה על הבחירה בה, והבטיחה להמשיך ולתת את כל כולה להצלחת המחלקה.

במהלך הטקס בירכו את בעלי המינויים גם סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית וד"ר דיוקמן סגן המנהל ואיחלו להם הצלחה רבה. מנהל משאבי אנוש של כרמל אהוד פקלר חילק לכל הרופאים כרטיסי עובד חדשים עם תארי המינוי החדשים וספר מתנה ומסר: "יש כאן סיפורים אנושיים מרגשים של צוות רפואי מדהים עם מרקם אנושי מרגש שיהיה לכולם בהצלחה".

 

צילום אלי דדון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות