כתובת אחת לבריאות הילדים

יתרונו של המרכז בריאות הילד של "כללית" שבניהולה, היא מציינת בגאווה, הוא בצוות מקצועי מאוד, מסור וידידותי למטופלים שמעניק מעטפת טיפול על ידי מגוון רחב של מומחים ומטפלים והכל תחת קורת גג אחת. השירות ניתן בזמינות גבוהה, כי המרכז פועל ברציפות, משך שעות רבות ביום והשירות בו ניתן בכל ימות השבוע, כולל שישי ולמעט שבתות.

במרכז ניתן שירות רפואת ילדים ראשונית על ידי 4 רופאים מומחים מן השורה הראשונה, עתירי ניסיון ולכולם עם מומחיות נוספות, מעבר לרפואת ילדים, במגוון תחומי הרפואה: המטולוגיה, מחלות זיהומיות, התפתחות וקשב וריכוז. בנוסף, יש במרכז סוללה גדולה של יועצים מנוסים שלכולם התמחות בילדים והתמחות נוספת בתחום רפואי ספציפי, כמו: אנדוקרינולוגיה, אף אוזן וגרון, כירורגיה, אורולוגיה, נפרולוגיה, ראומטולוגיה וריאות. רובם ככולם של היועצים חולקים את זמנם בין בית החולים לקהילה, כך שהילדים מקבלים מענה טיפולי תחת מטריית שירות אחת וברצף טיפולי בין האישפוז בבית החולים לטיפול שניתן

במרכז בקהילה. הצוות כולל גם אחיות מנוסות, עובדת סוציאלית ודיאטנית קלינית. בחדר האחיות יש תשתית המאפשרת השהית הילד למספר שעות, במקום להפנותו לבית החולים, לשם מתן טיפולים ועריכת בירורים החוסכים, פעמים רבות, פניה למיון ואף אישפוז, לרווחת הילדים והמשפחה.

בצמוד פועל גם מרכז לבריאות הנפש לילדים ונוער עם צוות רב תחומי, אשר הופעל במקום על ידי כללית בעקבות הרפורמה בבריאות הנפש, ובסמוך ממוקמת מרפאת "כללית" סמייל שבה ניתנים גם טיפולי שיניים לילדים.

כמו כן פועלות במסגרת המרכז מרפאות ייחודיות, בהן: מרפאת הרטבה, מרפאת שירן לטיפול במתבגרים בדגש על הפרעות אכילה, מרפאת סוכרת נעורים וסוכרת בילדים.

צוות המרפאה יוזם פעילויות רבות למען ועם הקהילה, כמו חגיגת החג של החגים בשילוב עם חיסונים, יציאה למסגרות שונות בקהילה למתן הדרכה  ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות