צפו בתיעוד: תושב נהריה הגיע לבית בעיר בצהרי היום, התחזה למוכר "פריטי דת" וביצע מעשים מיניים בילדה ששהתה בבית. המשטרה מחפשת עוד ילדות שנפלו קורבן

בתוך כך, החשוד נעצר כבר באותו הערב כשברשותו נתפסו "אמצעי מניעה" שרכש במיוחד לקראת "הפגישה", והוא הובא הבוקר לדיון בבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם למסוכנות העולה וצרכי החקירה ובשלב זה הוארך מעצרו עד יום ג'.

במשטרה מבקשים מהציבור, ככל שעולה חשד בקרב קטינות/ הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן ונוספים נפלו קורבן למעלליו, הפועל על פי החשד בשיטתיות של חלוקת פריטי דת מ"דלת לדלת", יש להגיע אל תחנת המשטרה ולהגיש תלונה בהתאם.

כמו כן, מבקשים מההורים לחדד בפני הילדים את כללי ההתנהגות בקרבת זרים למען ביטחונם.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים בעולם הוירטואלי ומחוצה לו ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות