חניה על מדרכה? לא בדרך שלי

ראש עיריית נשר, רועי לוי, מסר: "נושא הנגישות עומד בראש סדר העדיפויות ואני פועל כדי לקדם נגישות בכל המוסדות הציבוריים". לוי ציין כי במקביל הקימה העירייה, לראשונה בנשר, ועדת נגישות אשר בראשה יעמוד חבר מועצת העיר, דני קרן. "רק ביחד, בשיתוף פעולה ובמחשבה על הזולת נחזק ונדע להמשיך ולקיים את הקהילה בנשר".

מנהלת הרשות למאבק באלימות בסמים ובאלכוהול נשר, ענת ביליה ראובני, מסרה כי במקביל מתקיימת תכנית חינוכית בגנים העירוניים, במסגרתה הילדים, כדור העתיד וכשגרירים בקרב בני משפחתם, זוכים להכיר אדם עם מוגבלות ולהבין את המטרד שחסימת מדרכות מהווה עבורם.

כך, למשל, השבוע נפגשו ילדי גן אלון וילדי גן תמר עם סבטלנה גורביץ, תושבת העיר עיוורת המתניידת בעזרת כלב נחיה. סבטלנה ספרה לילדים על החיים עם המוגבלות, על הקשיים בהם היא נתקלת בעיקר במרחב העירוני, וגם הציגה להם את הדרכים השונות להתמודדות עם המוגבלות, כמו כלב הנחיה ואמצעים פיזיים וטכנולוגיים המסייעים לה.

יו"ר ועדת הנגישות בעירייה, חבר מועצת העיר, דני קרן, הוסיף: "מיזם 'חניה על מדרכה לא בדרך שלי', ובכלל זה פעילות ההסברה בגני הילדים וקמפיין שלטי החוצות הם הסנונית הראשונה בשורה של צעדים ומהלכים שעיריית נשר באמצעות ועדת הנגישות העירונית הולכת לקדם במסגרת תכנית רב שנתית. ועדת הנגישות, שאני עומד בראשה, ואשר הוקמה לראשונה בקדנציה זו, תפעל על מנת לקדם את נושא הנגשת המרחב הציבורי עבור כלל האזרחים בדגש על אנשים בעלי צרכים מיוחדים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות