הלם בקרב תושבים בחיפה. העירייה העלתה פוסט מסית נגד העובדים: "החל שלב האלימות. הם חיים בשנות השבעים". תושבים תוקפים את העירייה: "תתביישו לכם, זו התנהלות של עירייה? התחלקתם על השכל"

ואלדד מדבר על ההתנהלות הטראמפיסטית של שלטון קליש: "מה לעזאזל זאת מלחמת היח"צנות הזאת על דף הרשמי של עירייה בישראל? זה נראה רע ממש ללא קשר למהות העימות. לא לעניין, לא ממלכתי, ולא חכם. לא רוצים את פוליטיקת הטוויטר של טראמפ הזאת על גבי מוסד רשמי של המדינה. לשבת מהר עם הועד, לדבר ולהגיע להסכמות".

ומיטל בפנייה נוקבת לראש העיר: "ראש העיר היקרה! אנא ממך,למרות תקופת נסיון זו בה את לומדת את תפקידך, זו לא סיבה לבחור בסטנדרט נמוך כל כך של יחס לעובדייך ,לעובדינו! אלה המנקים אחרינו ומחנכות את ילדנו הרכים! מה שלא תהיה הדינמיקה, אנו תושבי העיר לא צריכים לקרוא בפייסבוק דברים כה מזלזלים בעובדי העירייה. אנו משלמים את המחיר הכבד של חוסר היכולת שלך לכבד ( לא בהכרח לקבל או להסכים) אותם ואת הטענות שלהם. איך נלך מחר לעבודה דרך הזבל ברחוב ובשעה כה מאוחרת שיום העבודה כבר כמעט יתבטל?? בבקשה תקחי אחריות!!".

כאמור הרוב המוחלט של התושבים מותח ביקורת קשה על הפוסט המסית שפרסמה העירייה על גבי דף הפייסבוק שלה עצמה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות