עינת קליש רותם מצאה את האשמים לרחובות מטונפים ומוחשכים: "כנראה העובדים עושים שביתה איטלקית". יו"ר העובדים וקנין: "גברת קליש הוסיפה 2000 פחים כתומים ובלי תוספת כח אדם, העובדים רובוטים?". ומי שנאבקת לעוד סגן בשכר מאשימה: "הרבה מהתקציב הולך למשכורות"

וכך כתבה קליש רותם בפוסט שהעלה את כעסם של עובדי עיריית חיפה ותושבים אחרים:

"הרחובות מטונפים? ועד עובדי העירייה מאיים בעיצומים. בפועל, הם כבר התחילו עם מה שנראה לכאורה כמו שביתות איטלקיות. הם טוענים שאני פוגעת בעובדים, בקביעויות, בדרגות. ההיפך הוא הנכון. 
אז למה השביתות?
1. כי אסרתי על המשך ניפוח המנגנון העירוני, שעולה לכם בארנונה המטורפת. כי אני לא מאפשרת מכרזים בלי לבדוק את נחיצותם.
2. כי אסרתי לגייס קרובי משפחה. תתפלאו, אבל ביום בו הודעתי שאין יותר קרובי משפחה – התחילו הבעיות.
3. כי הם רוצים לפתוח מחדש את התנאים, במיוחד לקראת הבחירות הקרובות. הם רוצים להראות הישגים והם מוכנים לפעול לשם כך באלימות, על חשבונכם.
האם ידעתם שכמחצית מתקציב העירייה הולך לשכר? בשנות כהונתו של יהב, ארגון העירייה גדל ביותר מאלף עובדים. ביקשתם להוריד את הארנונה? כן, כולכם! בשביל זה צריך לעשות כמה שינויים בארגון, במבנה שלו, ובייעול". 

"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות