גבעת הרקפות מתחדשת בשצ"פים

גן הצלילים יורחב, יוסדרו בו שבילי הולכי רגל ורוחבי האופניים, ישולב אלמנט מים ברחבת הכניסה. המתקנים הקיימים יוחלפו בתוספת מתקני מוזיקה ומתקנים המייצרים צלילים על ידי שינוי חומר או מגע, תתווסף צמחיה, בעיקר שיחים ומטפסים, הפרגולה בכניסה תשוקם ויותקן מתחם נדנדות.

בגן הצבעים יוקם השביל כ"אטרקציה" וכחלק מהמשחק: הדגמת צבעי הקשת על-ידי ערבוב צבעים בעזרת השתקפויות שונות מקירוי הפרגולה המלווה את השביל או שינוי צבעים בריצוף השביל. יותקנו משחקי רצפה הקשורים לצבע: פלונטר, מעגל הצבעים.  הקיר הגבוה הקיים ינוצל כקיר טיפוס וכלוח גיר לציור. מדרונות הדשא ינוצלו למגלשות ומתקני טיפוס. במשטחי גומי ישולבו משחקי צבעים.

בגן הכוכבים הנושא המרכזי יהיה אסטרונומיה. הוא יכלול מתקנים המדגימים את כוכבי הלכת ותכונותיהם. מתקני הקרוסלות ידמו את מערכת השמש בה כוכבי הלכת נעים סביבה. מתקן טרמפולינה ידמה את היעדר של כח הכבידה.

בגן הזיתים הנושא המרכזי יהיה  "השכונה" – גינה בתוך מטע עצי הזית שהיו בעבר במקום. בפארק יוקם רצף של שכונה קטנה של בתי עץ למשחק חופשי, מתחם לפעילות קהילתית – שולחן קהילתי וערוגות גינון קהילתיות,  רחבת משחק תרוצף בכדי להמחיש את הרחוב, כביש, ומתקני מכוניות קטנות עליו .

ראש העירייה, אלי דוקורסקי מסר: "חשוב לי לשמור על קריית ביאליק כעיר ירוקה בעלת גינות פארקים רבים. זאת הסיבה שאנו ממשיכים להקים ולשדרג את הראות הירוקות ברחבי העיר ופארקים גדולים כמו: פארק הבנים, פארק אסתר ופארק אריאל שרון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות