כינוס ללא כאב

"פעם כאב נחשב לתופעה שיש לטפל בה", ציינה ד"ר בלן, "כיום הכאב ידוע ומוכר כמחלה ככל המחלות וכל ההתייחסות לנושא הכאב היא כאל מחלה המצריכה טיפול ייעודי ומקצועי".
בין הנושאים שיידונו בכנס: כיצד להרדים חולה המכור לסמים ואופיואידים, כאב כרוני בילדים – מתי להפנות לרפואת כאב? טיפול בכאב לאחר אירוע מוחי, כאב בחולי סרטן, כאבי כתף, כאב לב, הטיפול בחולה המורכב ובחולה האונקולוגי , יציבה והליכה כהערכה ואבחנה קלינית בחולה עם כאב גב תחתון,  גריה של חוט השידרה של חולה קרדיאלי וכמובן  על מהפכת הקנביס בישראל.
בין המרצים בכנס: ד"ר קלרה ברקר, ד"ר וסילי צרמיסין, ד"ר מיכאל גרץ, ד"ר אורי הוכברג, ד"ר אדית בלן ועוד מרצים מקצועיים ונבחרים. הכנס יתקיים ב-6 בפברואר 2019 במלון דן כרמל חיפה בין השעות 08:30-15:00 והוא מופק בשיתוף האגודה הישראלית לכאב.
בביה"ח כרמל פועלת יחידת כאב בניהולה של ד"ר בלן והשירות במרפאה כולל: טיפול בכאב חריף לאחר ניתוח, טראומה, טיפול בחולים אונקולוגים המאושפזים בבית חולים וכן בחולים עם בעיה חריפה כמו איסכמיה (ירידה או חוסר  זרימת הדם ברגליים ובידיים), חולי הרפס, או חולים עם כאבי גב חריפים .השירות עובד 24/7, וניתן על ידי רופא מומחה כאב בבוקר ורופא תורן מתמחה בהרדמה וכאב בשעות הלילה.

צילום: אלי דדון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות