קליש מצפצפת על חברי הקואליציה שלה. אחרי שהכריזו כי הצליחו להציל את הפרויקטים בהדר, שקליש הקפיאה, היא מבטלת את ההחלטה שקיבלו חבריה בוועדת הכספים. גורם בכיר בקואליציה: "קבוצת מטומטמים לוחשים לה על האוזן"

קבלו את השתלשלות האירועים המדהימה. קצת אחרי השעה 17.00 עו"ד שרית גולן שטיינברג ונעמה לזימי – אחת חברת הקואליציה של קליש והשנייה אף חברה לסיעתה של קליש – מיהרו לכתוב בדפי הפייסבוק להן שבהחלטת ועדת הכספים שהתכנסה זה מכבר, החליטו כל חברי הקואליציה בוועדה להשיב את המימונים להדר, ולא להקפיא אותם.

אלא שכאמור עינת קליש רותם פועלת כגוף עצמאי, מבלי ממש לספור את חבריה לקואליציה. וכך, כשעתיים מאוחר יותר – אחרי השעה 19.00 העלתה קליש פוסט בדף הפייסבוק שלה בו הכריזה- שהיא עדיין מקפיאה את התקציבים, בניגוד למה שהחליטו חבריה בוועדת הכספים. וכך כתבה: "כידוע, לקחתי על עצמי את הטיפול בשכונה, ולכן אכהן כיו"ר קהילת הדר. כרגע הקפאתי את כל התקציבים המופנים לשכונה לצורך לימוד הנושא, פרט לתקציבי המכינות, שישארו כפי שהיו בשנה שעברה. הדר וחידושה עומדים אצלי בעדיפות עליונה. שיטות הפעולה יהיו שונות לגמרי".

גורם בכיר בקואליציה אמר ל"ניוזים צפון": "קליש יושבת ויש חבורה קטנה של אנשים טפשים שלוחשים לה על האוזן. היא יורה לעצמה ברגל כל יום בו היא מקשיבה להם".

גורם אחר בקואליציה אמר: "יצר הנקמנות שבה גובר על השכל הישר והיא מוחקת פרויקטים עבור התושבים, כי מי שהחל בהם היה יונה יהב".

אגב, החלטות ועדת הכספים כלל אינן מחייבות את ראש העיר, ויש לחכות ולראות מה יוגש בתקציב 2019, והאם קליש רותם תמשיך לפגוע באנשי השכונות- שהם אלו שנתנו לה את מירב הכוח האלקטוראלי. כפי שעשתה כשהורתה על ביטול חוגים לגיל השלישי בקריית חיים ועוד.

אז מה קליש רותם החליטה להקפיא? קבלו את הרשימה המלאה שהולכת למעשה לשתק כל יוזמה חברתית למען תושבי וילדי שכונת הדר.

במסגרת הקפאת הפרויקטים והתקציבים שהחליטה עליהם קליש בשכונת הדר ניתן למצוא פרויקטים חשובים לקהילה כמו:

סכנת סגירה מיידית לכפר הסטודנטים וכל הפרוייקטים הנובעים ממנו- לווי קשישים, 20 מתנדבים במרכז נוער, מתנדבים בבית הצעירים, מרכז יודפת, פרח, עד אליך- פרוייקט נוער בסיכון, מתנדבות בחצר הנשית חיפה
-סכנת סגירה מיידית לזה מכפר- קהילת בוגרי כפר הסטודנטים בהדר.
-סכנת סגירה מיידית לנהדר בהדר, וכל המלווה אליו- ג'ירפה בסלון, עסקינן, הפנינגי משפחות, והדרת- ביקור קשישים, וחידושישי.
-סכנת סגירה מיידית להדר להדר- גרעין הקהילות התורני,
-סכנת סגירה מיידית לקהילת הדר יחד- עולי מחבר העמים,
-סכנת סגירה מיידית לשערי תורה- מועדונית לילדים,
-סכנת סגירה מיידית למועדוניות רווחה לילדים בסיכון,
-סכנת סגירה מיידית למכינת רבין,
-סכנת סגירה מיידית למשחקיית הדרדסים,
-סכנת סגירה מיידית לסינמהדר,
-קיצוצים לטבריה 15,
-קיצוצים למתנס ירושלים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות