הגביע הוא שלנו

ענף הבאולינג למקומות עבודה בכרמל קיים כבר 22 שנה, מאז שנת 1996.

נכון להיום, בבית החולים יש שתי קבוצות באולינג, הכוללות שחקנים ממחלקות שונות, שאוהבים לשחק את המשחק.

בכל יום ראשון, בחום, בקור, בקיץ  ובאביב, הם נפגשים  בכיף בצ'ק בול  בשעות אחה"צ והערב ומשליכים את כדורי החרסינה לעבר מסלול הפינים . עליזה שרייר מעדכנת  כי בכל שבוע  מתקיימת תחרות שבועית בין 30 קבוצות. בכל שבוע הם משחקים מול נבחרת אחרת. פעם מול נבחרת הבנק הבינלאומי, פעם מול ביטוח לאומי ופעם מול נבחרת בתי זיקוק, כשהמטרה היא להתמקצע ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.

על לוח המודעות תלויה מודעה המזמינה את עובדי בית החולים להצטרף לליגת הבאולינג למקומות עבודה. במהלך השנים התחלפו שחקנים, נכנסו שחקנים חדשים ויצאו שחקנים ותיקים, אך הגרעין הקטן והנאמן לבאולינג תמיד נשאר.

עוד מעדכנת עליזה כי בכל שנה קבוצת הבאולינג משתתפת בספורטיאדה למקומות עבודה. בעבר בנוסף לספורטיאדה למקומות עבודה, היו גם תחרויות של הכללית – אלוף האלופים. ונבחרת הבאולינג של כרמל זכתה  להביא עשרות גביעים, המוצגים בגאווה בארון הגביעים.

"אנחנו השחקנים נהנים מהאווירה הנעימה, מהחוויה הספורטיבית, מיציאה מהשגרה, ממפגש חברתי ומתחרות מאתגרת ומהישגים המכובדים", אומרת עליזה, "אבל בעיקר אנחנו גאים לייצג את בית החולים".

 

בתמונה: נבחרת הבאולינג של כרמל והגביע. צילום: בית החולים כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות