הפגנה אלימה: המשטרה עצרה שלושה תושבי חיפה בגין תקיפת שוטרים במהלך הפגנה סוערת שקיימו בבן גוריון

הגיע עם דגלי ישראל. דניאל סיגלוב. צילום עצמיהגיע עם דגלי ישראל. דניאל סיגלוב. צילום עצמי

פעיל הליכוד החיפאי, דניאל סיגלוב, שהגיע להפגין נגד פעילי תנועת 'חיראק' יחד עם מפגינים הנושאים דגלי ישראל כתב בעמוד הפייסבוק שלו "ככה נראית העיר חיפה, חבורה של, תתי אדם בוגדים עם פוטנציאל להיות מחבלים החליטו להזדהות עם החברים שלהם המחבלים ששובתים רעב. אל מול המחבלים האלה, אני עמדתי כמו שאני עומד תמיד מולם עם דגל ישראל והרבה גאווה ישראלית ויהודית. מי שמכיר אותי יודע, שאני תמיד באותו קו, תמיד אפעל נגד המחבלים האלה. חיפה מבחינתי היא העיר הכי יפה בישראל ואני לא אתן למחבלים האלה את התענוג להרוס את היופי של העיר שלנו. האמת שלי היא מעבר לכל דבר אחר, האמת שלי היא אמת אידאולוגית, אמת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל וכל מי שרוצה לחיות פה צריך להיות נאמן למדינה. מי שלא נאמן למדינה, מקומו לא איתנו. תקראו לזה איך שתרצו אבל את הבוגדים צריך לגרש בכל דרך אפשרית, בטוב או ברע העיקר לגרש. זאת האמת שלי ואיתה אלך לאורך כל הדרך. עם ישראל חי!"

קרא למפגינים להגיע עם הדגל. קיריל קארטניק. אלבום פרטי

קיריל קארטניק, יועצו של סגן ראש העיר, דוד עציוני, הגיע להפגנה ושיבח את פעולת המשטרה. בצילום הלייב שערך במקום, קרא קיריל להגיע עם דגלי ישראל להפגנה והתווכח עם ערבי תושב עכו שהגיע להפגין בחיפה ושאל אותו "מדוע אתם לא מפגינים בעכו או בכיכר רבין? אתם באים לפה והורסים את העיר שלנו חיפה כל הזמן. בפעם הבאה תעשו הפגנה בעכו, די להרוס את חיפה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות