דרמה הלילה: משאית הגז התלקחה בתאונה בצומת חוצות המפרץ, לוחמי האש הסתערו על האש ומנעו פיצוץ ואסון כבד

כוחות כיבוי רבים פעלו הלילה למניעת אסון כבד, לאחר שמשאית גז הייתה מעורבת בתאונה ועמדה להתפוצץ בחוצות מפרץ חיפה, לולא פעולה מהירה של לוחמי האש שסיכנו עצמם

 

בשעה 3:45 התקבלה במוקד 102 משל״ט חוף הודעה על תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית הנושאת מיכלית גז בצומת חוצות המפרץ בחיפה. מיכלית הגז התלקחה כתוצאה מהתאונה תוך סיכון רב לפיצוץ נפחי רב מימדים.

לאירוע הוזנקו כוחות רבים מתחנת חיפה בסיוע כוחות נוספים ממחוז חוף תחת פיקודו של מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סויסה עד להגעתו של מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי, אשר לקח פיקוד על האירוע.

תוך הקרבה אדירה תחת סיכון לפיצוץ רב מימדים, לוחמי האש פעלו לכיבוי הבעירה עד לשליטה שהושגה בדקות האחרונות.

בנס גדול נהג המשאית והרכב הפרטי הצליחו להימלט עצמאית טרם הגעת הכוחות. בזכות השעה המוקדמת בה התרחש האירוע התנועה בכבישים היתה דלילה, והתבצע בידוד מידי של הזירה בסיוע משטרת ישראל בכדי למנוע סכנה לאזרחים.

לוחמי האש פעלו בגבורה תוך הקרבה עצומה באירוע מסוכן שיכל להסתיים עם נפגעים רבים אילולא תושיית כוחות הכיבוי וההצלה.

מפקד האירוע טפסר חזי לוי: "כתוצאה מתאונה בין רכב פרטי למשאית, התלקחה המשאית אשר הכילה גפ"מ במשקל 20 טון. המשאית בערה בעירה טוטאלית, כוחות כיבוי גדולים מתחנת חיפה וקריות הגיעו למקום ונערכו להגנה סביב המשאית, תוך סכנה שהמשאית תתפוצץ. תוך הערכת סיכונים שנערכה במקום בוצעו פעולות לכיבוי המשאית. רוצה להודות לכבאים הגיבורים והאמיצים שעשו עבודה חסרת תקדים במקצועיות שלה, תוך שימוש ברכב כיבוי חדש שיובא לפני כחודש ימים עם תותח מים של 150 מטר שהיווה שובר שוויון וכך ניתן היה לכבות את הבעירה מרחוק. מודה בהתרגשות לכל הכבאים והמפקדים ולמשטרת ישראל. מנענו את אחד מהאסונות הגדולים שמדינת ישראל יכלה לחוות הודות לשעה המוקדמת והודות למקצועיות הכבאים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות