חלם זה כאן. עיריית חיפה הודיעה על הפנינג שלג לילדים מחר בבוקר. ההורים כועסים: "מה מצפים בעירייה, שהילדים לא ילכו ללימודים וההורים יקחו יום חופש?"

יעל הרבה יותר תקיפה: "ביזיון שמבזבזים את כספי התושבים על פעילות שהתושבים לא יכולים להשתתף בה. הרעיון יפה אך מי יכול בדיוק להגיע ביום ראשון בצהריים כשכולם עובדים? בטבריה עשו את אותה פעילות בשבת שעברה כך שאנשים מטבריה ובכלל יכלו להגיע ולהנות ממנה. עצוב שככה עובדת העיריה שלנו".
ואילו גלית תוהה: "יש ביום ראשון חג/חופש שלא ידעתי עליו….למה לא בשבת..אם טבריה יכולה אז גם בחיפה". וויקטוריה מצטרפת לתהייה: "ומה קרה ללימודים היום ראשון?מבוטלים?יש לי גם חופש מעבודה?אכתוב לבוס שלי שזה באישור עיריית חיפה".
וברוך מסכם בהומור: "אני מגיע רק כדי לבנות בובת שלג: בולי עינת קליש נקרא לה, תחליף את הראש עיר הקיימת: גם היא קרה ולא תוציא מילה מהפה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות