בברכתו של משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, הסתיים עבור וועדי העובדים "הקורס לניהול כספי הוועד" שהיה מיועד ליו"רים, גיזברים וחברי וועדי העובדים, בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות של בית ברל

את "הקורס לניהול כספי הוועד" אירגנה וניהלה עו"ד מרים פרקש, יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות, ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות לוועדי העובדים במרחב חיפה

יו"רי הוועדים, הגיזברים וחברי הוועדים שהשתתפו במפגשים של "הקורס לניהול כספי הוועד" הגיעו ממגוון רחב של מקומות העבודה במרחב, וביניהם ( לפי א"ב) : ארגון עובדי צה"ל, איגוד ערים לביוב -עיריית חיפה, ביטוח לאומי קריות, בית חולים פלימן, בית חולים בני ציון, בית משפט השלום, דשנים, הטכניון, לשכת הבריאות, מועצה מקומית קריית טבעון, מלון לאונרדו חיפה, משרד המשפטים, מכללת אורנים, עיריית קריית מוצקין ועוד .
משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה בירך את המשתתפים בקורס ואמר: "קורס הזה ייתן לכם כלים חשובים בתפקיד החשוב אותו, אתם נושאים. אני מאמין, כי בעידן הנוכחי, לכהן כגזבר של וועד עובדים או יו"ר ועד עובדים או חבר וועד שהינו מורשה חתימה הינו עניין מקצועי לכל דבר, ויש לכם אחריות כבדה ביותר בתפקיד הזה. ההשתלמות בקורס הזה הקיפה עבורכם, את כל נושא ההתנהלות הפיננסית של הוועד, כולל : תקציב שנתי, בקרה תקציבית, סדרי מנהל תקין וטוהר המידות, והסמכויות והאחריות של: גזבר הועד, ועדת הכספים, וועדת הביקורת. בהסתדרות בחיפה בראשותי, אנחנו נעניק לכם את הידע המקצועי החשוב ביותר לתפקיד שלכם, תוך בניית מסלולי לימוד ייחודים ברמה גבוהה ומקצועית, אשר יספקו לכם ידע רב ויכולת ליישמם באופן מעשי".

"אני רוצה להודות לעו"ד מרים פרקש-יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות חיפה, שעושה את עבודתה בחריצות ובנאמנות, במקצועיות, ובמסירות רבה למען יושבי ראש ועדי העובדים וחברי ועדי העובדים במרחב חיפה."

עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים בהסתדרות בחיפה, ביקשה להודות מקרב לב למשה מזרחי -יו"ר ההסתדרות במרב חיפה, אשר יזם ונתן את כל הגיבוי והתמיכה לפתיחה של הקורס החשוב הזה, כמו כן, הודתה פרקש לעמית מרדכי-מנהלת הקורסים לוועדי העובדים, במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל.

מיטב המרצים הרצו בקורס, כגון: עו"ד מאיר אסרף ורו"ח סמי בקלש, שהעבירו את הנושאים החשובים לניהול כספי הוועד, בהם – אחריות הוועד בניהול כספי הוועד, בחירת ממלאי תפקידים בוועד, סמכויות ואחריות: גזבר, ועדת הכספים, ועדת ביקורת, הכנת תקציב שנתי והבאתו לאישור ועוד.
בסיום הקורס, כל יו"רי הוועדים, הגיזברים וחברי וועדי העובדים שהשתתפו ב-"קורס לניהול כספי הוועד" הודו למשה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, על הפעילות שלו לרכישת הידע וההשכלה הענפה והמכובדת עבור וועדי העובדים במרחב, וכן הודו לעו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים , והביעו את שביעות רצונם המלאה מהקורס המועיל והמעניין שהם השתתפו בו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות