DAX נמצאים בין כל הגדולים בעולם הריהוט, ביריד הריהוט הבינלאומי בקלן. לכבוד האירוע – הנחות ומבצעים על הריהוט תוצרת גרמניה!

כמו כל החברות שלוקחות חלק ביריד זה, "דקס" אף היא חרטה על דגלה ריהוט חדשני, פורץ דרך, עם חשיבה שמשלבת טכנולוגיה מתקדמת ובעיקר מענה על צרכיו של הלקוח ושל המשתמש בריהוט. לא עוד ריהוט שנראה טוב אך לא נוח למשתמש.

DAX יחד עם חברות ענק אחרות בתחום הריהוט העולמי יודעת לשלב את הטכנולוגיה שמעניקה לריהוט נוחות ואף מתאימה לצרכים אורתופדיים, לצד המראה היפה- המראה המשתלב עם עיצוב בית מתוחכם, עם מגוון רחב של רהיטים בצבעים שונים ובצורות ועיצוב שמותאם ללקוח, לביתו, לחדר ולצרכיו.

 

מדובר בעיצוב של הלקוח- כשהטרנד של השנים האחרונות הוא להתאים את הריהוט לצרכי המשתמש ולא ההיפך.

אם אתם אוהבים תוצרת גרמניה ורוצים סלון, חדר שינה, פינת אוכל או כל רהיט שהוא שיא הטכנולוגיה והעיצוב – זה הזמן ליהנות משבוע הנחות שכולו בניחוח תוצרת גרמניה.

בין החברות הגרמניות שנמצאות בחנויות "דקס" ניתן למצוא את חברות Hukla, Polipol, Steinhoff

למציאת הסניף הקרוב אליכם: https://dax.co.il/shops/

 

מערכת ישיבה מודולרית Message
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות