בית יד לבנים בקריית ביאליק יעבור שיפוץ נרחב

"יד לבנים הוא מקום המאפשר למשפחות שכולות להתייחד עם זכרם של הנופלים, מקום אליו מגיעים התלמידים בכדי לשמוע על גבורתם של בנות ובני העיר", ציין ראש העירייה. "המקום הזה חייב להיות ראוי, נגיש ומכבד".

גם בקריית ביאליק מיושמת מדיניות ארגון "יד לבנים", בה הבית משלב לצד פעולות ההנצחה והנחלת המורשת גם פעילויות תרבות ופנאי לכל הקהילה.  מועדון "דברים טובים לגמלאים" של קריית ביאליק קבע את ביתו במקום זה לצד מועדוני בוקר וערב, חוגים וסדנאות. דוקורסקי: " חשוב להחזיר במהירה את הפעילות המתקיימת בדרך קבע בבית יד לבנים, פעילות מגבשת ומעשירה התורמת לתחושת שייכות וקהילתיות".

לאחרונה אף שופצה כיכר "יד לבנים" הצמודה ובה הוצב פסל, פרי יצירתו של הפסל המקומי סעדיה בהט, ובו שתי דמויות המתארות הורים שכולים וביניהם הדמות השקופה של הילד שאיננו עוד. הפסל מתאר את הצער והאובד הקשה מנשוא.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות