תקציב נשר 2019: למרות הגרעון שנותר מתקופת בינמו- יותר לחינוך, לרווחה ולפרויקטים בשכונות. לוי: "אנו נפעל בשנה זו על מנת להוציא את העיר מהקיפאון"

העיר שלנו הולכת ומתקרבת לשנת ה-100 ונדרשת לשדרוג, שיפור וחידוש תשתיות מתמיד. אנו נפעל בשנה זו על מנת להוציא את העיר מהקיפאון. תכניות העבודה לשנה הקרובה נבנו בהתאם לצרכי התושבים ומתוך ראייה רחבה שעל העיר לשרת את תושביה בכל שכונות העיר, תוך שימת דגש על צרכיה של כל שכונה ושכונה במרקם העירוני. שנת 2019 תהיה בסימן של התחדשות ושינוי יחד עם רוח חדשה שצוותי ואני מביאים.

 

מספר נקודות על מה שיש לנו בתקציב:

 

השנה התקציב יעמוד על 198.244 מיליון שקל.

תחום החינוך תמיד היה בראש מעייני, התקציב בתחום זה מהווה כ-35 אחוז מסך התקציב הכולל. אנו משקיעים כ-34 מיליון שקל מעבר לתקציב המתקבל ממשרד החינוך.

תחום הרווחה החשוב לי מאוד, מהווה 12.5 אחוז מהתקציב הכולל – כ-25 מיליון שקל 

בתקציב זה ישנו גם פירעון מלוות אשר נלקחו בשנת 2014 ומשפיעות גם בשנה זו על התקציב.

תקציב הקרנות (חסכונות) – בעלי עניין שיכולותיהם לנהל תקציב נכשלו בשנים האחרונות, מספרים שיש מיליונים… הלוואי.

לצערי בקרן לפיתוח יש רק כ-900 אלף שקל דבר אשר יקשה עלינו לפתח את העיר בטווח הזמן המיידים, אבל לא יעצור אותנו.

אני אפעל באופן אישי מול משרדי הממשלה לפיתוח ותקצוב העיר. נכון שישנן קרנות נוספות שם יש כ-180 מיליון שקל אך קרנות אלו מיועדים להוצאה רק עבור מים, ביוב וניקוז.

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות