אולטימטום של ראשי המועצות האזורית למנכ"ל משרד הפנים ללא תקצוב לא יפתחו חופי הרחצה

כזכור, בשנת 2016 בוטלה ע"י שר הפנים, אריה דרעי ההרשאה לגבות דמי כניסה לחופים, ומאז קיצץ משרד הפנים את תקציב תמיכתו בעלות אחזקת החופים.

ראשי הרשויות כתבו בפנייתם למנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן: "בשנים האחרונות התעצמו ההוצאות הכרוכות בטיפול בחופי הים. המועצות האזוריות נושאות בעלות אחזקת החופים שבתחומנו, עלויות הכוללת את תפעול החופים ותחזוקתם, שכר עובדים ומצילים, ניקיון, פיקוח וביטוח. עלויות אלה מגיעות במועצות האזוריות למיליוני שקלים, נטל הנופל על כתפי התושבים וגורע מרמת השירות שהמועצה נדרשת לספק לתושביה. זאת ועוד, בעקבות פסיקות בתי המשפט, גבר הנטל על קופת המועצות, הן בתשלום פיצויים לנפגעים והן בהגדלת הפרמיות הביטוחיות.  

חופי הים הם משאב לאומי, המשמש את כלל אזרחי ישראל. החופים עצמם בבעלות מדינת ישראל, ומנוהלים על ידי רשות מקרקעי ישראל. מכאן, שהמענה לחופים צריך להינתן על ידי המדינה, בראייה לאומית כוללת. אשר על כן, בלב כבד אנו נאלצים להודיע לך כי המועצות האזוריות אותן אנו מייצגים לא תפתחנה את החופים המוכרזים ללא מימון הולם שיכסה את ההוצאות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות