חדש בכללית עמקא: שירותי תזונה ודיאטה

במרפאת כללית בעמקא ניתן לקבל גם שירותי רפואת משפחה, ילדים, שירותי סיעוד, מינהל ובית מרקחת

כחלק מקידום בריאות והנגשת שרותים רפואים לתושבי עמקא והסביבה, בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי פועלים למען בריאות המטופלים ובמסגרת זו נוסף שירות חדש של תזונה ודיאטה במרפאת כללית בעמקא. השירות  יינתן ע"י דיאטנית קלינית, בימי שלישי בין 8:00-13:00 והוא מיועד למטופלים מעל גיל 18.

הדיאטנית מלווה את המטופל בתהליך במצבי בריאות וחולי ומתאימה לו את הטיפול הספיציפי המיטבי.

תזונה נכונה עוזרת בשיפור בריאות ואיכות חיי המטופל, ותורמת להפחתת הסיכון לתחלואה כרונית או לאיזון מחלות אלו במידה וקיימות. בעידן המודרני, הסביבה שופעת מזון זמין, נגיש ומוכן לאכילה שבחלקו גם עתיר שומן, סוכר ומלח ובכך מזיק לבריאות. ניהול אורח חיים בריא והקפדה על תזונה נכונה הוא עניין של החלטה ומוטיבציה.   לתיאום תור ניתן להתקשר ל*2700, האתר ואפליקצית כללית.

במרפאת כללית בעמקא ניתן לקבל גם שירותי רפואת משפחה, ילדים, שירותי סיעוד, מינהל ובית מרקחת.

בבית המרקחת ניתנים שירותי ייעוץ רוקחי אישי, ללא עלות, לכל מבוטחי כללית, המעוניינים בכך. בנוסף, ניתן להזמין תרופות בבית מרקחת און ליין באפליקצית כללית או באמצעות האתר. למטופלים מעל גיל 75 המשלוח הוא ללא תשלום. לכלל הלקוחות המשלוח חינם בקניית מוצרים מעל 150 ₪ (לא כולל תרופות מרשם וציוד רפואי במרשם). מתחת ל150 ₪ עלות המשלוח הינה 27 ₪.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות