השתמש וזרק. עציוני לא מצא מקום בחינוך לד"ר שי קרן המוכשר שכה התגאה בו. ד"ר קרן: "אחרי התעלמות ארוכה נעניתי שאין צורך בשירותיי… יש את הדיבור של לפני הבחירות ויש את זה שאחריו"

לא מעריך. עציוני. צילום מיכה בריקמןלא מעריך. עציוני. צילום מיכה בריקמן

ד"ר שי קרן, האם אתה חושב שזה פספוס שלא נתנו לך מקום לתרום בחינוך בחיפה?

ביקשתי להקים קבוצה לחדשנות פדגוגית שתפקידה יהיה מיפוי צרכים, קידום יוזמות וגיבוש תכנית אסטרטגית. הרקע שלי באקדמיה ובשטח הוא שילוב נדיר של תיאוריה ומעשה. אני כוח מקומי שמכיר ואוהב את האנשים פה. אחרי התעלמות ארוכה נעניתי שאין לה צורך בשירותיי.

נפגעת מהיחס של עציוני אחרי שהבטיח הרים וגבעות? 

אני בהחלט מאוכזב מהתוצאה. במהלך מסע הבחירות נתנו לי להבין שיש לי תפקיד מרכזי בקמפיין ולכן גם יהיה לי תפקיד מרכזי בעתיד של העיר. בנוסף, גם במחנה קליש הייתה הערכה למי שאני ורצון לשלב אותי במערכת. אבל האמרה הישנה, יש את הדיבור של לפני הבחירות ויש את זה שאחריו, כנראה נכון פה.

לאן אתה ממשיך מפה? 

בכוונה לא הכנתי תוכנית ב׳, רציתי להקדיש את כולי לבחירות ולא לספק לעצמי נתיב בריחה. כעת אני מחפש את דרכי, משוחח עם אנשים מעניינים, הולך לכנסים בחינוך וגם בתחומים אחרים. נמצא בצומת דרכים ולא בפעם הראשונה, משוכנע שכל מה שקרה יתגלה לטובה.

דוד עציוני בחר שלא להגיב לכתבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות