MIT, טכניון ו"חוגים" בפרויקט משותף

בפרויקט לומדים 15 תלמידי מדעי המחשב מתיכון "חוגים" בקורס "רובוטיקה אינטליגנטית", המתמקד בפיתוח ובחקר "רובוטים לומדים". את הקורס יזם פרופ' איגור ורנר מהטכניון, והוא נבנה במשותף עם ד"ר דן קופרמן – ראש המרכז לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית בטכניון – וצוות תיכון "חוגים" – שלומית ארצי, רכזת עתודה מדעית-טכנולוגית וחגית כהן, מורה להנדסת תוכנה. במהלך הקורס לומדים התלמידים Linux, Augmented reality, IoT, Python, Robot Operation System ועוד.

צוות ההוראה בקורס כולל מרצים וסטודנטים למחקר מהפקולטה לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית בטכניון, מהנדסים מתעשיית ההיי-טק, מורי מדעי המחשב מתיכון "חוגים" וסטודנטים לתארים מתקדמים מ- MIT המגיעים לארץ במיוחד כדי להשתתף בהנחיית הקורס.

פרופ' איגור ורנר, הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון ציין: "אנו רואים בפרויקט זה מודל חדשני להתמחות בינתחומית של תלמידי מדעי המחשב במערכות אוטונומיות חכמות".

מילנה מירון, מנהלת תיכון "חוגים" מסרה: "הגישה החינוכית של תיכון "חוגים" היא גישה הוליסטית ובינתחומית. תכנית זו מטפחת את תפקודי הלומד של המאה ה-21 וחושפת את תלמידינו לתחומים חדשים".

לקראת סוף חודש ינואר יתקיים בטכניון אירוע, בו יציגו התלמידים שסיימו בהצלחה את הקורס, את הפרויקטים והתוצרים.

 

צילום: באדיבות בית ספר חוגים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות