עוד הבטחה של קליש רותם שלא תתקיים: לא יקום נמל תעופה בינ"ל בחיפה בגלל אישור נמל המפרץ. קליש: "נפנה לשרים הרלוונטים". השאלה: מי משרי הליכוד יענה לה

להלן התגובה של קליש רותם כפי שפירסמה אותה בדף הפייסבוק שלה:

"הועדה המחוזית אישרה היום את התכנית המפורטת של נמל המפרץ, למרות שהיא מחרבת באופן חד משמעי את עתידו של שדה התעופה. כל זה קורה באופן חלמאי ואירוני בימים שבהם המדינה מכינה תכנית ארצית לשדות תעופה. לא רק שאין לה פתרונות לתעופה בארץ, שד"ת חיפה יכול להיות קריטי. כאמור, מוסדות התכנון לא חוששים להרוס למרות שאולי זו טעות מרה.

זה היה צפוי, אבל טרם נאמרה המילה האחרונה. לא יכול להיות שההסכם של משרד התחבורה וחנ"י עם המפעילים העתידיים חשוב הרבה יותר מראייה כוללת למפרץ ומעתיד המטרופולין של הצפון.

מדובר באמירה קשה מאד של חנ"י, משרד התחבורה וועדות התכנון לנו, לתושבי חיפה, ולכל תושבי המטרופולין.

יש לנו פתרון לבעיה שישאיר את כל הצדדים מרוצים. זה אמנם לא יהיה קל ויצריך עבודה קשה, אך ישומו של הפתרון לא יגרום עיכובים גדולים בלוחות הזמנים. האופציה האחרת תהיה גרועה הרבה יותר, גם להם וגם לנו.

אני קוראת לחנ"י ולשרים הרלוונטיים, לעצור שוב כדי לחשוב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות