ביקור מנהל חברה ונוער

לדברי אשר ארביב בעיר נעשית עבודה מצוינת וניכר כי קיימת השתתפות הולכת וגוברת מצד בני הנוער בשלל הפעילויות שהרשות מקיימת עבורם. בקרית אתא קיימת אחדות, זהות קהילתית ומעוף איתנים, תוך דגש על מעורבות הרשות, הצוות החינוכי, ההורים והתלמידים. לדברי מנהלת המנהל עינב יניב שוורץ: "מדובר בשלמות פדגוגית של רצף חינוכי הרמוני המהווים דוגמה לרשויות אחרות בכל הארץ. קיימת בקרית אתא השקעה עירונית היוצרת קהילתיות במלוא מובן המילה, קידום של ערכים ותחומי דעת המשולבים בצורה עמוקה ויסודית".

ראש העירייה, יעקב פרץ בירך את המשתתפים: "העשייה החינוכית בקרית אתא החלה ברעיון של יצירת בתי ספר קהילתיים המשתפים את התלמידים, ההורים והצוות החינוכי. הפעילות מתחילה כבר בגני הילדים, שם נוטעים את שורשי המצוינות המושרשים היטב באדמה. עיריית קרית אתא שמה את בני הנוער במרכז העשייה החינוכית ומרכז הנוער והצעירים בעיר מותאם לבני הנוער ומעניק להם מקום ראוי לעשייה קהילתית".

 

 

צילום: רפי עשור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות