רופא עם לב בשביל הלב

עד להגעת האמבולנס, דאג צוות המרפאה לחברו לחמצן ובשל קושי לחברו לעירוי, הכניס הרופא זונדת האכלה לתוך הקיבה והוחל בהזלפת סוכר ואכן, רמת הסוכר החלה להשתפר. בשל צבע העור שבתחילה לא השתפר, החליט הרופא, שיש לו ניסיון רב מהעבר כרופא בפגיה בבית חולים, להנשים את התינוק. תוך כדי ההחייאה וההנשמה אבחן ד"ר קראקרה כי מדובר במום לבבי, לאחר שרמת החמצן לא השתפרה, על אף שקיבל חמצן באחוז גבוה, והדופק לא נימוש תוך כדי הפעולות. הצוות המשיך לנסות לייצבו, גם כשצוות הנט"ן כבר הגיע ורק לאחר שיפור מה בצבע עורו ובמצבו, נשלח לביה"ח, כאשר הרופא מעדכן את הרופאים שם על מצב התינוק וכי יהיו ערוכים לביצוע החייאה.

בבית החולים אובחן עם הפרעת קצב ובוצע היפוך חשמלי, אך הילד היה במצב של הלם קרדיוגיני קשה על רקע הפרעת הקצב ממנה סבל ועל כן הועבר לטיפול נמרץ. לשמחת כולם, לאחר אשפוז משך שמונה ימים, שב לביתו במצב כללי והתפתחותי טוב. המשפחה שלחה מכתב הוקרה מרגש לד"ר קראקרה והאחות והודתה על הטיפול המסור, האבחון הנכון והצלת חיי תינוקם. הם גם היו נרגשים מכך שהרופא עקב במסירות, מידי יום אחר מצב התינוק בכל תקופת שהותו בבית החולים.

 

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות