"מתנהג בבריונות ובאלימות " חולוד ח'מיס, ערבייה חיפאית, יוצאת נגד רג'א זעתרה

זעתרה ממשיך להסית. צילום באדיבות HaifaRu.co.ilזעתרה ממשיך להסית. צילום באדיבות HaifaRu.co.il

ובפוסט אחר כתבה ח'ולוד ח'מיס:

אנחנו חיות בתקופה חשוכה מאוד. נשים שנאנסות מושתקות, מאויימות, והופכים אותן למשוגעות. לקראת הבחירות האחרונות לכנסת התפוצצה פרשת תקיפה מינית של קטינה על ידי בכיר במפלגת בל"ד. הפרשה הושתקה וטוייחה על ידי הנהגת בל"ד. התוקף? מסתובב חופשי. בארה"ב, מי שעומד להפוך לשופט בית משפט עליון הוא תוקף מינית. הנשים שהעידו נגדו? "מבולבלות, הזכרון שלהן מתעתע בהן, משוגעות." בעיר שלי, חיפא, מועמד מספר אחד באחת הרשימות הוא גבר בריון, הנוהג באופן שיטתי באלימות גסה הן כלפי נשים והן כלפי גברים. מיזוגן שעשרות נשים יכולות להעיד על התנהגות אלימה כלפיהן. ואני? "קיצונית בדעותיי ומייצגת את החופש בצורה השלילית שלו" על כך שהשמעתי את קולי נגדו ועל כך שאני מסרבת לשתוק.

ואחר כך הוסיפה ח'ולוד ח'מיס וחזרה על דבריה:

לצערי, אני ממשיכה לשמוע את הקול הבא, ודווקא מנשים: "לפעמים צריכות להצביע לרשימה שבראשה עומד גבר בריון ואלים בכדי לאפשר למספר 2 ו 3 להיכנס". אז זהו, שלא. נמאס לי לשים בצד את הנושא של אלימות בכלל ואלימות כלפי נשים בפרט. זאת בכלל לא אופציה מבחינתי. הנושא של אלימות כלפי נשים הוא לא נושא שולי ולא פחות חשוב מנושאים אחרים. גבר שמתנהג באופן עקבי בבריונות ובאלימות כלפי נשים ימשיך להתנהג כך, ואסור לאפשר לו להיות בתפקיד ציבורי ברשות המקומית, שבעצם זאת הסללת הדרך שלו לכנסת.

הפוסט של זעתרה. צילום מסך, חולוד חמיסהפוסט של זעתרה. צילום מסך, חולוד חמיס

תגובת חולוד ח'מיס: אני לא מעוניינת להתראיין בתקשורת. יום טוב

את תגובתו של רג'א זעתרה לא ניתן היה להשיג עד סגירת הכתבה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות