צפו: משלוח משמח במיוחד של מאות מתנות הגיע הישר מאוסטרליה אל ילדי רמב"ם

הצעצועים, בובות, משחקים ואריזות הפתעה שונות המיועדים לגילאי 18-0 הגיעו באמצעות חברת "דיאמנט צעצועים" אל בית החולים, ומשפרקו את עשרות הארגזים מהמשאית, החלו הצוותים בפעילות חלוקת המתנות בין מחלקות האשפוז השונות בבית החולים "רות" לילדים. על המשימה המרגשת היו אמונות כמה מילדות עובדי רמב"ם, שביקשו לתרום מזמן חופש החג שלהן ולשמח את ילדי בית החולים. יתר הצעצועים הועברו לאכסון ב"חדר המתנות" של בית החולים, המשמש את ילדי רמב"ם במשך כל ימות השנה.

במחלקת ילדים א' פגשו המתנדבות את דניאלה אברמוב בת 10 מחדרה, שהשתחררה בדיוק באותו היום אחרי כמה ימי אשפוז במחלקה. אברמוב נהנתה לצאת מבית החולים עם מזכרת משמחת, והודתה למתנדבות הצעירות על המתנה שקיבלה. כמה חדרים ליד פגשו הבנות את דוד, פעוט בן ארבעה חודשים מקרית אתא ואת אמו סופיה, שהגיבו בהתלהבות על ההפתעה הלא צפויה.

"אנחנו נתקלים בהרבה תורמים ומתנדבים בבית החולים, שנותנים מזמנם ומכספם למען הילדים שלנו", סיפר אחד האחים במחלקת הילדים, "אבל כאן מדובר במחווה מרגשת ומסקרנת במיוחד. מי יודע, אולי בסוף יסתבר שזה סנטה קלאוס".

 

 

בתמונה: חלוקת המתנות לילדי רמב"ם. עריכה: עופר גולן, דוברות רמב"ם, צילום: פיוטר פליטר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות