סערה בעיר עקב מינויו של רג'א זעתרה לסגן ראש העיר: התושבים מאוכזבים מעציוני וקוראים לקליש רותם להתפטר

פועל בכל הכח עד שההחלטה למנות את רג'א תיפסל. דניאל סיגלוב. אלבום פרטיפועל בכל הכח עד שההחלטה למנות את רג'א תיפסל. דניאל סיגלוב. אלבום פרטי

גם הרשתות החברתיות בחיפה סוערות:

שמעון: בושה לעיר חיפה. חד"ש בקואליציה והליכוד באופוזיציה. ראש עיר שמוכנה לשבת עם האויב שבפנים ולא עם בני עמה ראויה לגינוי. אני לא אומר שלציבור הערבי בעיר לא מגיע ייצוג אבל יש אבל גדול! חייבים לבדוק מיהם אותם נבחרי ציבור שנבחרו לייצג. מדובר פה בגייס חמישי. קליש מוסיפה אבן נוספת לבניין שאותו התחיל יונה יהב במטרה לאסלם את חיפה. זה לא מפריע לה. הפוך. זה אף עולה בקנה אחד עם האידאולוגיה הארצית שלה. עכשיו הבנתם למה חשוב לבחור ראש עיר למועצה לפי מפלגה?? ולא להתנער מכך שמפלגה חשובה רק בבחירות הארציות ולא בבחירות המוניציפאליות?!!!

פשה: דוד עציוני ככה רצית לשנות את חיפה… ככה הלכת בית בית כמו ילדה עם קוקיות לאסוף קולות …ככה רצית להנהיג את העיר היפה שלנו ככה??? לשים מחבל שיהיה סגן ראש העיר ואת גברת נכבדה עינת קליש רותם – ראש העיר חיפה רק נכנסת לתפקיד שלך וכבר מפקידה אחריות על מפלצת של החאמס שהיעוד שלו היחיד הוא למחוק אותנו מכדור הארץ… ככה את רוצה להשאיר צעירים בחיפה זה הפתרון ההתחלתי שלכם לתת לערבים שליטה מלאה בעיר להפוך את העיר ללבנון הקטנה ככה זה מה שמגיע לאנשים שהצביעו וסמכו עליכם מה את שונים מיונה יהב אני לא מבין איך מישהו כזה יכול לקחת החלטות בעיר איך מישהו עם דעות פוליטיות של מחיקת ישראל ותמיכה בBDS יכול לחתום על מסמכים אתם פשוט חבורה של ליצנים מגעילים חסרי עמוד שדרה שנכנעים לטרור הערבי בחיפה אתם גרים על מרגלות הכרמל שם אין ערבים והכל שקט אז לא אכפת לכם אבל בואו תרדו לשכונות שפרינצק קריית אליעזר בת גלים או נקרא להם כפר חאן יונס יותר נכון לשנת 2019 אם זה לא פייק וזה נכון וזה מה שהולך לקרות אז תדעו שאתם הבדיחה הכי גדולה שיכולה להיות בחיפה פשוט ביזיון של דעות שמאלניות אתם שניכם תהרסו את השלווה בחיפה ותביאו את חורבן חיפה וזה בטוחחח כי בואו תראו מה הולך באזור רחוב יפו ליד האוכל זה נהיה כפר שלם והכל בגלל אנשים כמוכם…. תיהנו מהכוח שלכם כי הוא רק זמני לא לשכוח.

נעמי: זה לא היה מפתיע בעורקים של קליש מפלגת העבודה ומר״צ שתי הפטרונים שלה. מי שציפה שיונה יהב ילך היה יותר טוב טעה. מלבד זה למה היא צריכה 6 סגנים בשכר לא מספיק שארנונה הכי יקרה זה בחיפה היא ממש חצופה 2 סגנים לא מספיק. ומה עם המחבל הזה ניראה לי שהשיר של המחבל דרוויש עשה לה את זה.

קובי: רציתם קליש קיבלתם קליש, חמש שנים שחורות בחיפה.

שי: בושה שבחרנו בקליש.

סימה: שלא נדע מצרות, שמחו על הפסד של יונה יהב ונפל בום, יותר גרוע ויותר הזוי מזה לא יכול להיות, שלא נדע מצרות, עד לאן יגיעו, מה נהיה פה במדינה.

אסנת: מה שיפה פה זה הצביעות, כשהיו הפגנות בעיר כולם זעקו שיונה לא עושה כלום אבל בתכל'ס קליש מינתה את ראש הנחש לסגנה.

דניאל זליקוביץ', פעיל ליכוד נוסף, העלה אמש פוסט חריף:  

בקושי חודש עבר לו מהבחירות וכבר אנחנו מגלים שנבחרי הציבור החיפאי (חלקם) לא קרובים להבטחותיהם מלפני הבחירות. אני שם רגע בצד את עינת קליש רותם שלגמרי מוחקת את כל מה שאמרה לפני הבחירות, שהרי הבטיחה לנו, תושבי חיפה, שתשנה את העיר, איך היא תוכל לעשות את זה ללא הליכוד בקואליציה? מי יביא לה את הסיוע מהממשלה לפרויקטים הכל כך כבירים שהבטיחה שתעשה, רג'א זעאתרה? המאכזב הראשי הוא דוד עציוני, סגן ראש העיר החדש שלנו, זה שהבטיח לנו לפני הבחירות שהגיע הזמן להנהגה לאומית וציונית בחיפה, והבטיח לנו שיעזור לשמר את הצביון הלאומי בחיפה. אז הבטיח, כסא סגן ראש העיר שווה יותר מהבטחות הבחירות מסתבר. דוד עציוני בכבודו בעצמו יושב בהנהלת העירייה עם אדם שמצטט משירים מעודדי טרור ועם אדם שתומך בארגוני טרור. לאיפה נעלמו כל ההבטחות, דוד? שמח וגאה להמשיך ולעמוד מאחורי רשימת הליכוד בחיפה וחברי המועצה שלה (שמשון עידו, אלי בן דיין ויצחק בלס) שלא ויתרו על עקרונותיהם ולא הסכימו להיכנס לקואליציה שבה למעל שמונת אלפים בוחרי ליכוד אין ייצוג הולם בהנהלתה ועמדות מפתח משמעותיות. לעינת קליש נותר רק לאחל בהצלחה, בהצלחה עם החיים הקשים שאנחנו הולכים לעשות לך בשנים הקרובות. אנחנו לא נוותר לך, נדרוש עבור ציבור בוחרינו את הטוב ביותר, לא ניתן לך להשאיר אותם בצד על מנת לשמר את קהל בוחרייך הטבעי, לא נשקוט על עוולות ונהיה אופוזיציה לוחמת. בהצלחה.

קוראים לה להתפטר. קליש רותם. יח"צ

דניאל סיגלוב, שמו לך סדין אדום?

ממש. אחרי שהתפרסם שסוכם שרג'א יקבל את תפקיד סגן ראש בעיר בחיפה, אמרתי שאני לא מסוגל לקבל את זה שמי שהשווה את התנועה הציונית לדאעש, מי שתומך בחיזבאללה ונסראללה ואפילו כתב על זה פוסט בפייסבוק ופועל בחיזוק ארגוני החרם על ישראל, מבחינתי מינוי כזה הוא קו אדום ותקיעת סכין בגב לתושבי חיפה והחלטתי לצאת נגד המינוי לא בגלל שהוא ערבי אלא בגלל דעותיו נגד המדינה וכתבתי פוסט עם ההיסטוריה המפוארת שלו וזה זכה להדים בחיפה מהרבה אנשים.

ומישהו מהפוליטיקה פנה אליך?

לא. אני פניתי אל עציוני ולזר שיתנגדו ויתפטרו, עציוני כתב לי בפרטי שהוא יתנגד לזה, אבל אני לא יודע אם זה יקרה באמת. עם לחץ ציבורי זה ישפיע, עינת לא שמה על התקשורת החיפאית זה ידוע, אבל צריך שהתקשורת תעשה מהו בנידון. יש כבר באז בעיר, ראיתי בקבוצת הרוסים הגדולה בחיפה ששיתפו את הפוסט שלי שם ברוסית, שביקשו מעציוני ולזר שיביעו עמדה ויעמדו במילה שלהם ומקליש ביקשו שתתפטר.

ומה הולך להיות מחר?

מחר כנראה שיגיעו משפחות שכולות לישיבת מועצת העיר, אנחנו כמובן נגיע מחר לישיבה וזאת רק ההתחלה, אנחנו נלך על זה בכל הכח, עד שההחלטה למנות את רג'א תיפסל.

 

ועיריית חיפה וקליש רותם ממשיכים במסורת ההתחמקות ואי מתן תגובה. בהתחלה זה היה מביך, כעת זו כבר פגיעה בזכות תושבי חיפה לדעת מה קורה בעירם.

המאכזב הראשי. עציוני. צילום ניוזיםהמאכזב הראשי. עציוני. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות