יום המורה הישראלי – פשוט אומרים תודה

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב מסר: "ביום המיוחד הזה, יום המורה, החברה הישראלית עוצרת לרגע ואומרת תודה לצוותי ההוראה. למורים ולמורות, לגננים ולגננות, ולכל הצוותים החינוכיים. תודה על ההשקעה, המקצועיות והמחויבות הבלתי מתפשרת, מחויבות לא לוותר על אף ילד. ביום הזה אנו שבים ומזכירים שעובדי ההוראה הם המפתח להצלחה ולשגשוג של החברה הישראלית. עשייה חינוכית היא שליחות שראויה לכל הוקרה, ואני נרגש לראות את החיבוק הציבורי החם שזוכים לו עובדי ההוראה ביום זה".

מנהל המחוז, ד"ר סער הראל הוסיף: "אני מבקש להודות לכם, עובדי החינוך וההוראה במחוז חיפה, על פועלכם, ולאחל לכל אחת ואחד מכם כי תשכילו להמשיך בעבודתכם הברוכה להצעדת ילדינו להישגים אקדמיים וערכיים כאחד. יום המורה העומד בפתח היינו יום שכולו לכבודכם, המשיכו בשליחות החשובה של חינוך הדור הנוכחי אשר מהווה את עתיד החברה הישראלית. בידכם היכולת לעצב את עתידה של מדינת ישראל למצוינות ולהצלחה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות