יום מניעת אלימות

האירוע נערך במעמד הגב' יהודית מלכא סמנכ"לית העירייה, פרידה אורן יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה ועדנה שמש דידי מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים בעיר.

לדברי מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית קרית אתא, עדנה דידי שמש:" השנה בחרנו להשמיע את קולם של הגברים, ולהרחיב את התבוננות בעולמם ובהווייתם של הגברים הנמצאים במערכת זוגית אלימה."

בהמשך יתקיימו אירועים נוספים מטעם היחידה לקידום מעמד האישה, ביניהם, ערב נשים עם תמר מעוז וההצגה "אחותי"  בנושא אלימות במשפחה והשפעותיה.

מחלקת הרווחה מפעילה לאורך השנה את מרכז אל- מגור הפועל להעלאת המודעות לנושא האלימות ומפעיל שלל תכניות ושירותים הניתנים לתושבים על ידי אנשי מקצוע ועובדים סוציאליים במספר שפות. המרכז מציע טיפולים פרטניים, קבוצתיים, הדרכות הורים, טיפולים זוגיים ומשפחתיים, יעוץ והכוונה, בניית תכנית הגנה, הפעלת תכניות מניעה בקרב בני נוער, ליווי ע"י מתנדבים ועוד. לאחרונה הורחבה הפעילות גם עבור תלמידי בתי הספר.  הטיפול הניתן הינו מערכתי ואישי, כולל טיפול רגיש תרבות בשפה הרוסית והאמהרית, ומוענק לכל בני המשפחה: לנשים ולגברים וכן לילדים ובני נוער החשופים לאלימות בין הוריהם. בנוסף- מפעילה מחלקת הרווחה את תכנית המניעה "חברות וזוגיות ללא אלימות" בקרב בני נוער חילוניים ודתיים בעיר במסגרות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות