ניצחון גדול לסער בכפ"ס, כוכבי בהוד השרון, ברוידא ברעננה ולאבי גרובר שנשאר ראש עיריית רמת השרון

גם ברעננה נרשם רגע מכונן עבור חיים ברוידא שניסה כבר 3 פעמים לכבוש את ראשות העיר והצליח. ברוידא, עיתונאי לשעבר ניצח את ראש העיר המכהן איתן גינזבורג בתוצאה של: 58 אחוז לעומת 42 אחוז. ברוידא אמר: "אם הייתי יודע איזו תקופה נעבור אני אישתי ושלושת ילדיי בחודשים האחרונים, לא יודע אם הייתי נכנס לזה. אבל אני מושיט היום יד לאיתן ואני מתכוון להעלות את רעננה, שאני כל כך אוהב, על דרך המלך. אני רוצה לומר לכולם תודה- חילוניים ודתיים. הדתיים נתנו בי את אמונם, כי בסופו של דבר כולנו שייכים לרעננה".

בהוד השרון-  אמיר כוכבי רשם ניצחון מוחץ על יפעת קריב עם 69 אחוז מול 31 אחוז. כוכבי שהיה נרגש והודה לכל תומכיו ופעיליו – הזמין את אמו, נישק אותה והודה לה באופן מיוחד. כוכבי אמר: "הוד השון ראויה למנהיגות מאחדת, מנהיגות ששמה את התושבים במרכז. יחד נהפוך אותה לעיר המצוינת שהיא יכולה להיות ושמגיע לנו שתהיה".

ברמת השרון – אבי גרובר, ראש העיר המכהן גם הוא זכה בניצחון משכנע ביותר על רון בלקין ביותר מ-1600 קולות וחגג עם כל תומכיו בשמחה גדולה. מדובר באחד מראשי העיר המכהנים הבודדים בכל הארץ ששרד את הבחירות ונבחר לקדנציה נוספת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות