חגיגות הסיגד בכפר יונה

הקהל הרב שהגיע לאירוע, נהנה מדוכני אוכל מסורתיים כמו למשל האינג'רה והפיתות, שהיו ערוכים על שולחנות בכניסה למרכז הקהילתי, וממוזיקה אותנטית שהמחישו למשתתפים את מסורת החג והמטבח המיוחד של הקהילה האתיופית. כמידי שנה, עיריית כפר יונה, באמצעות אגף לשירותים חברתיים, סייעה לבני הקהילה האתיופית, תושבי העיר, והקצתה עבורם אוטובוסים שיסיעו אותם לטקס הממלכתי שנערך בארמון הנציב בירושלים.
מעיריית כפר יונה נמסר כי: חגיגות הסיגד בכפר יונה, הפכו בשנים האחרונות לאירוע קהילתי ולמסורת עירונית, שכל תושבי העיר חוגגים עם בני קהילת יוצאי אתיופיה בעיר. במערכת החינוך בכפר יונה, התקיימו שיעורי חברה בנושא חג הסיגד ומנהגי הקהילה, כמו גם בצהרונים ובפשושים במרכז הקהילתי – כל זאת כדי לחבר את הדור הצעיר לסיפורי העלייה המרגשים ולמשמעות של אהבת הארץ והמולדת של יהודי אתיופיה. בנוסף, חנכנו לאחרונה בית כנסת חדש ליוצאי קהילת אתיופיה בעיר, כמענה תורני להתכנסות ולתפילה, וכגיבוש לבני הקהילה בקירוב הדור הצעיר למורשת, למנהגים ולמסורת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות