תומכי מר"צ בביקורת קשה על ההסכם של הרסגור עם סדבון: "או שסדבון שיקר רק לפני יומיים כשאמר שהוא בעד הסטטוס קוו, או שהוא משקר לך. ואיך שינית דעתך עליו פתאום?"

אלא שהרסגור מקבל בימים אלו ביקורת קשה על כך שהלך עם סדבון שעליו מתח ביקורת קשה, דווקא מבוחריו שלו שכותבים לו בדף שלו בפייסבוק, כמו יסמין, שתוהה איך סדבון יפתח את הנסיעות בשבת ואת אולמות התרבות וספיר, בזמן שרק לפני יומיים בקראיון שערך ב"שרון פוסט" הוא הצהיר כי לא יעשה זאת כדי לשמור על הסטטוס קוו וכך מקשה יסמין על הרסגור בו בחרה: בראיון של יוסי סדבון מ- 4 בנובמבר, לפני יומיים בלבד, הוא אמר על תחבורה ציבורית בשבת ש: 'זו חריגה מהסטטוס קוו ובשלב זה כל עוד לא תהיה הסכמה מהציבור הדתי והסכמה של משרד התחבורה אז זה לא על הפרק' ועל פתיחת היכל התרבות בשבת: 'מדובר בשינוי סטטוס קוו וזה מחייב דיון במועצה כדי לשנות את זה'. זה לא מאד מוזר שתוך יומיים הוא משנה לחלוטין את עמדתו מקצה לקצה רק בשביל לתפור לעצמו קואליציה ולהיבחר? או שהוא משקר לך על כוונותיו, או שהוא שיקר לציבור או שאתה עילאי משקר לבוחריך ויודע שהדברים שדרשת הם בכלל לא ברי ביצוע".

 

סדבון. "השאלה אם הוא משקר לנו או משקר לתושבים?". צילום: פייסבוק

איתי, בוחר נוסף של מר"צ, כותב באותו נושא: "השאלה החשובה היא האם ההבטחות של סדבון שוות משהו? כי לצד אחד הוא בטוח משקר – או לציבור (הדתי?) שהוא מבטיח בראיונות שישמור על הסטטוס קוו ולא יפעיל תחבורה בשבת, או אלינו בוחרי מרצ שהוא טוען בדיוק ההיפך".

גבי, בוחרת נוספת של מר"צ מביעה את מה שבוחרי מר"צ רבים רצו לראות כבחירה של הרסגור הנדין: "אני מכירה באופן אישי הרבה אנשים שבחרו בעילאי למועצה וברפי סער, לראשות העיר. מההיכרות עם האנשים, אני סומכת עליהם שלא יתבלבלו ממשחק הכסאות הזה, ויבחרו ב13.11 ברפי סער".

מיטל מפנה שאלה להרסגור: "טענת שמשטרה זו לא עירייה, איך זה פתאום מסתדר לך?".

יש לציין כי לצד אלו, יש בוחרים שתומכים בצעד של הרסגור ומציינים כי אם אכן סדבון יעמוד בכל ההבטחות שנתן בהסכם שחתם עם מר"צ והרסגור, הרי שמדובר בהחלטה נכונה. הכל תחת סימן השאלה האם סדבון ידבוק בהסכם, או במה שהצהיר רק לפני יומיים שלא יפגע בסטטוס קוו?

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות