שיער בשלכת: כל הסיבות והפתרונות

השיטות הלא פולשניות: פתרונות שיער טבעיים
אחד הפתרונות הקלים והנפוצים לבעיה היאמיזוטרפיה לראש הפועלת כדיקות. מדובר על רולר אשר עליו נמצאים מחטים, אותו יש להעביר על הקרקפת באופן עצמאי, בבית, יום כן- יום לא (רצוי לאחר מקלחת). לפעילות זו החוזרת על עצמה, מספר תפקידים, האחד לפתוח נקבוביות סתומות ובעצם "לשחרר" זקיקי שיער ולאפשרם להמשיך "לחיות" ולהצמיח, ואילו השני לפצוע את הקרקפת וליצור אדמומיות שמקורה בהזרמה מוגברת של דם לראש. לאחר המעבר עם הרולר, משתמשים בתערובת צמחים 100% טבעית הנרקחת מצמחי מרפא ירוקים שונים. תהליך טיפול זה אורך תקופה של 3 עד 6 חודשים ותפקידו בעצם להעיר ולהציל זקיקי שיער רדומים (שאינם מתים). על פי מחקרים בתחום, ניתן להעיר זקיקי שיער לתקופה של עד 6 שנים מרגע היותם רדומים ולהופכם פעילים.
פתרון טבעי נוסף הוא שימוש בשמפו צמחי מרפא "הדס". השמפו, המועשר בצמחי מרפא הדס, סרפד, דפנה, רוזמרין, ארגן ואומגה 3 מזרעי מרווה מרושתת, יוצרים יחדיו באמצעות תכונותיהם הטבעיות קומפלקס מזין העוזר בהתמודדות וריפוי בעיות עור כלליות, וכן באופן ספציפי לטיפול בשיער דליל, חלש ונושר בפרט. הצמחים בשמפו ידועים ביכולתם לחיזוק שורשי השיער בעת בטיפול התמדתי בן 3 חודשים עד חצי שנה. הטיפול מתבצע אודות ריכוזים גבוהים המכילים ברזל מוגבר, אבץ, מינרלים וויטמינים המסייעים בשיקום השיער.

הסוואת הדלילות
בקרב נשים וגברים שהגיעו לשלב של דלילות שיער או הקרחה מתקדמת, ניתן לפתור את הבעיה בדרך טבעית לחלוטין, על ידי שימוש ביחידת שיער חיצונית דקה. יחידה זו עשויה שיער אדם טבעי שמותאם באופן אישי לכל לקוח, בהתאם לסוג ,צבע ואופי שיערו הקיים. בניגוד לאלו שהיו קיימות בעבר, כיום הודות לטכנולוגיה חדישה, היחידות מגיעות כשהן דקות כנייר ולא ניתן להבחין בינן לבין השיער הטבעי. יחדיה דקיקה זו מתלבשת על חלקו הקדמי של הראש או הפדחת, שם בדרך כלל נראית לעין הדלילות ומסווה אותה. השיער על גבי היחידה נתפר שיערה- שערה באופן ידני ודקדקני על ידי מומחים בתחום בהתאם לכיווני הצמיחה הטבעיים של השיער. פתרון זה יכול להיות זמני או קבוע.
מכשירים ביתיים חדשניים: מכשיר חדשני שנחת זה עתה בישראל המציע פתרון בייתי יעיל לבעיה הוא ה- HairMax של חברת לקסינגטון האמריקאית, שיעילותו הוכחה בלא פחות מ-7 מחקרים קליניים שונים שנחלו כ-90% הצלחה בבלימת תהליך ההתקרחות. פעולת המכשיר מבוססת על עקרון תהליך הדומה לפוטוסינתזה בצמחים, בה אנרגיית האור הטיפולית שמקורה בקרן לייזר ברמה נמוכה, מזינה את זקיק השערה על ידי המרצת חמצן וחומרים מזינים ומעודדת לצמיחה חזקה יותר. אור הלייזר הגובר מזין את זקיקי השיער ברמה התאית ובכך מפחית את דילול השיער ומסייע לו לגדול באופן חזק ובריא. הפעלת המכשיר הביתי הנראה כמברשת שיער, פשוטה וקלה ומתבצעת על ידי סירוק קל למשך 8 דקות ביום, שלוש עד ארבע פעמים בשבוע.

טיפולים פולשניים
אחד הטיפולים הרפואיים הידועים כיום בתחום דלילות השיער הן מבחנות ה- CELLENIS PRP המשווקת בארץ על ידי חברת סלע מדיקל. במהלך הטיפול נקלח דם מגופו של המטופל, אשר מופרד על ידי מכונה מיוחדת למרכיביו השונים, בניהם פלזמה עשירה בטסיות דם וחלבון המעודד גדילה של זקיקי שיער. פלזמה זו מוזרקת לאחר מכן ישירות לעור הקרקפת של המטופל. הטסיות המשתחררות בעומק העור מעודדות ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין ועל ידי כך ייצור וגדילת זקיקי שערה חדשים. מחקרים הקליניים הוכיחו כי בקרב מטופלים שעברו הזרקות בין 2 עד 3 ובהפרש של חודשיים האחד מהשני ולאחר 12 חודשים הייתה עלייה של 44% בצמיחת זקיקי וצפיפות השיער בגברים ונשים כאחד. עלות טיפול בודד נעה בין 3000-5000 שקלים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות