בחירות בשרון: הרבה סיבובים שניים, ניצחון דרמטי לגנדלמן, פיירברג ממשיכה בנתניה בבטחה והיסטוריה בכפר יונה

הדרמה הגדולה והמותחת נרשמה בחדרה, שם עד לשעות הקטנות של הלילה לא היה ברור אם ראש העיר המכהן, צביקה גנדלמן ינצח בסיבוב הראשון. רק לקראת השעה 02.30 היה ברור שגנדלמן מנצח ועובר בצורה גבולית את 40 האחוזים ולוקח 40.7 אחוזים, כשהוא גובר על יניב דרי הצעיר והמפתיע.

במועצות האזוריות עמק חפר ודרום השרון ניצחו גלית שאול ואושרית גני גונן.

המתח הגדול נרשם בערים המרכזיות באזור דרום השרון: בכפר סבא – נרשם הישג גדול לרפי סער שהצליח לסיים ראשון עם כ-27 אחוזים מהקולות, כשאחריו סדבון עם 20 אחוזים, השניים יתמודדו בעוד שבועיים בסיבוב השני. ההפתעות הגדולות בפר סבא הן המתמודדת הצעירה, הדר לביא, שהגיעה למקום השלישי עם כ-18 אחוזים. יובל לוי קיבל 14.8 אחוז, הרסגור הנדין 11. צרפתי 7 אחוז ומירית שקד ברק 2.2 אחוז. ההפתעה השנייה היא סיעת מר"צ שזוכה ל-4 מנדטים ותהיה הסיעה הגדולה במועצה. הרשימה של רפי סער שלושה, סיעת תנופה הדתית בראשות איתן צנעני שלושה, יוסי סדבון שלושה, הדר לביא שלושה, תפו"ח של יובל לוי שני מנדטים. עדי לוי סקופ מהשכונות הירוקות עם מנדט אחד, וגם צביקה צרפתי והליכוד עם מסדט לכל אחד.

ברעננה- עוד עיר שתלך לסיבוב שני בין ראש העיר המכהן איתן גינזבורג לחיים ברוידא שסיים עם אחוזי תמיכה הגבוהים – 32 אחוז לעומת 28 של גינזבורג.

עיר נוספת בשרון בה נרשם מאבק גדול וקשה היא הוד השרון. בהוד השרון – בהוד השרון אמיר כוכבי הוא המנצח הגדול של הערב, למרות שגם הוא יאלץ להתמודד בסיבוב שני. כוכבי זכה בפער ניכר על המתמודדים הרבים שהיו לראשות העיר, עם 29 אחוזים, כשאחריו יפעת קריב עם 19, נדב דואני עם 15, נוה גור עם 13, משה חנוכה עם 8, כנרת כהן עם 6, יגאל הררי 4 ויואב רוזן 3. עוד ניצחון גדול של כוכבי היא שרשימתו קצ"ב זכתה ב-5 מנדטים, כשאחריה היא סיעתה של קריב עם שלושה.

עיר נוספת בשרון שתעבור לסבוב שני זו רמת השרון –  ראש העיר המכהן אבירם גרובר זכה ב-31 אחוזים ויריבו רון בלקין ב-31 אחוזים.

בהרצליה משה פדלון גבר בצורה חד משמעית עם 50 אחוז על המתמודדת מאיה כץ שסיימה עם 36 אחוז.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות