פרויקט מתמחים של מרכז הצעירים בכפר סבא יוצא לדרך זו השנה השביעית ויחל פעילותו בנובמבר

הפרויקט יחל את פעילותו בנובמבר, והמיונים יתקיימו במקביל. הסטודנטים ייקחו חלק בהתמחות של כ־6-4 שעות שבועיות. כמו כן, משתתפי התכנית זכאים לליווי וייעוץ תעסוקתי אישי וחיזוק מיומנויות בעולם העבודה – כל זאת במסגרת פורום העמיתים. התכנית מיועדת לסטודנטים הנמצאים בשנה השנייה והשלישית ללימודי התואר הראשון או סטודנטים לתואר שני.
הפרויקט נולד מתוך ההבנה שהשתלבות בעולם התעסוקה יכולה להיות עסק לא פשוט ואפילו מתסכל עבור בוגרי אוניברסיטאות ומכללות שלא רכשו ניסיון מעשי בתחומם. מטרת התוכנית לאפשר לסטודנטים להשתלב ולהתנסות בעשייה איכותית הרלוונטית לתחום הלימודים או השאיפות המקצועיות. במקביל לשעות ההתנדבות, משתתפי התכנית זכאים לליווי וייעוץ תעסוקתי אישי וחיזוק מיומנויות בעולם העבודה – כל זאת במסגרת פורום העמיתים.
תומר חלי, מנהל מרכז הצעירים, מסר: "אנו רואים בתכנית את הרווח החשוב העומד לצידה, הן לסטודנט והן למחלקות העירייה הקולטות. התכנית מהווה מנוף חשוב, אותו אנו נותנים לצעירי כפר סבא, בדרך לרכישת מקצוע ולהשתלבותם המוצלחת בשוק העבודה. ובנוסף, ערך חשוב אשר המתמחה מביא עמו אל ההתמחות – הסטודנט תורם מזמנו ומהידע שלו לטובת מקום ההתמחות ומגיע עם רצון ללמוד ולהעשיר את עולמו המקצועי. מדובר במנוף חשוב הניתן לצעירים בדרך לרכישת מקצוע ולהשתלבות מוצלחת בשוק העבודה".
לפרטים נוספים- מרכז צעירים:
https://www.tzeirim-ksaba.co.il/

צילום: מתוך אתר מרכז הצעירים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות