לא יחזור: בית המשפט דחה את ערעורו של איציק רוכברגר וקבע שלא יוכל להתמודד לראשות רמת השרון

התנועה לאיכות השלטון ברכה על החלטת בית המשפט ואמרה בתגובה: "אנו מקווים כי החלטתו של בית המשפט תשים סוף למעלליו של מר איציק רוכברגר, ותבהיר לו אחת ולתמיד שאיננו ראוי להמשיך ולכהן במשרה ציבורית, לא כל שכן כראש עיר. רוכברגר ניהל קמפיין בחירות מזה מספר חודשים, והוליך שולל את ציבור הבוחרים במצח נחושה כשהוראות החוק בעניין ברורות- אסור לו להתמודד, כמו שאכן קבע בית המשפט.
"לא בכדי קבע בית המשפט בהליך הפלילי בעניינו של רוכברגר, עוד בשנת 2015 כי 'במעשיו סטה הנאשם באופן רע וקשה מדרכי היושר, האמינות וההגינות שהן מהתכונות הבסיסיות הנדרשות מנבחר ציבור. זכאי הציבור כי בראשו ולשירותו יעמדו אנשים ראויים, ישרים, אמינים והגונים, בעלי סולם גבוה של מידות וערכים…'.
אנו מברכים על החלטת בית המשפט בענייננו, ומקווים כי החלטת השופטת שמה קץ לעניין. התנועה תמשיך ללוות את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות על מנת להבטיח את טוהר המידות בשלטון המקומי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות