הענק הסיני נכנס לתחום החניונים הרובוטיים בישראל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עיריית כפר סבא

TOPP היא החברה היצרנית הגדולה בעולם למערכות חניה רובוטיות. מאז נוסדה בראשית שנות ה-2000 היא ייצרה והרכיבה 750 אלף מקומות חניה בסין, רוסיה, יפן, הונג קונג, קולומביה, אל סלבדור, מלזיה, וייטנאם, קליפורניה ואוסטרליה. כעת היא מגיעה גם בישראל באמצעות חברת Lift Parking שנמצאת בשליטת היזם ואיש העסקים בנג'מין רטיג.
יתרונותיה היחסיים של מערכת החניה של חברת Lift Parking היא בהיותה מותאמת ספציפית לצורכי הלקוח, ומבוססת על הטכנולוגיות, מערכות הפעלה, מנועים וחומרי גלם של החברות Schneider Nord ו SEW הגרמניות. מערכת החניה מודולרית, חסכונית וירוקה, ובאה לידי ביטוי בחסכון של 75% בזמן ההקמה לעומת חניון קונבנציונאלי, ושל 68% בעלויות הבניה.
הברזל של TOPP, המשמש להקמת החניונים, מיוצר על ידי קונצרן התשתיות הסיני הענק CNBM, ועומד באותן דרישות קורוזיה כפי שנדרש על ידי הצי הימי הסיני.
CNBM, החברה האם של TOPP, דורגה במקום ה-259 בעולם על ידי מגזין "פורבס" העולמי בהיקף נכסיה. מדובר בחברה שהיא יצרנית בטון, פיברגלס, סיבי פחם, זכוכית ומערכות קולטי שמש מס' 1 בעולם. היא נחשבת גם לאחת החברות המובילות בבניית מפעלים ולוגיסטיקה, רובוטיקה ומכונות לתעשייה. בנוסף משמשת כספקית עיקרית לפיתוח מערכות טיהור המים של סין. בסה"כ פעולת החברה ב-120 מדינות בעולם, כאשר ההכנסה השנתית שלה עומדת על כ-40 מיליארד דולר בשנה.
בישראל פועלת חברת LIFT PARKING למתן פתרונות חניה לפרויקטים של תמ"א בהם היצע החניה מצומצם ודורש פתרונות יצירתיים על מנת לספק את מבוקשם של הדיירים הקיימים והחדשים. בנוסף היא פועלת גם למתן מענה בחניונים ציבוריים, בעיקר סמוך למוסדות ציבור או למוקדי תחבורה ראשיים כמו תחנות רכבת, חניוני נמל, בתי חולים ועוד. החניונים אותם החברה מייצרת מסוגלים גם לספק פתרונות לרכבים גדולים דוגמת אוטובוסים ומשאיות – פתרון ייחודי שאין לאף מערכת אחרת.
יתרון נוסף שמציעה Lift Parking הוא מימון מלא וערבויות ביצוע לרשויות המקומיות. המשמעות היא שהרשויות אינן צריכות להשקיע ולו שקל אחד במיזמים, להיפך – היא רק עשויה להרוויח מכך באמצעות מכירת שטחי פרסום על החניונים, וכמובן משותפות ברווחים הכרוכים בדמי החניה.
צביקה צרפתי, ראש העיר, "אני מברך על שיתוף הפעולה, שמעמיד את כפר סבא בשורה ראשונה עם ערים חכמות בעולם. מתקן החנייה החדש שאנו משיקים יפעל כפיילוט ראשוני, ולאחר בחינה והצלחה של הפרויקט אנו נפעל להרחיבו לשאר חלקי העיר. כחלק מחזון העיר הירוקה אנו מקדמים מגוון פתרונות חנייה וניידות סביבתיים. כמו כן, אנו משקיעים בסלילת מסלולי אופניים, מעודדים נסיעה משותפת ברכבים ושימוש בתחבורה הציבורית. אנו נמשיך לשאוף גבוה ולהעמיד בפנינו אתגרים להבאת שירותים חדשים ויוצאי דופן לתושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות