צפו: שריפת ענק במתחם "מיקס" בחדרה. צוותי כיבוי רבים מכל האזור נוהרים למקום. המתחם בסכנת קריסה

 

תמונת מצב לשריפה במתחם מיקס: כוחות רבים מתחנת חדרה בסיוע צוותים מתחנות חיפה ונתניה ממשיכים לפעול בשריפה המתחוללת במתחם בתי הקולנוע ברחוב צהל. מפקד תחנה אזורית חדרה טפסר יששכר תוהמי וראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן נוכחים בזירה ועוקבים אחר מאמצי הכיבוי. הנזקים במקום כבדים ועשן סמיך ממשיך להיתמר מהמתחם. לוחמי האש הצליחו לבלום את קצב התפשטות האש אולם טרם הושגה שליטה באירוע.

 

עידכון נכון ל: 19.23: 20 צוותי לוחמי אש פועלים במקום בשתי גזרות עבודה. עקב הנזקים הכבדים אשר נגרמו מקרינת החם האדירה עלה חשש ליציבות חלקים במבנה ולכן על פי דרישת גורמי הכבאות זומן למקום מהנדס קונסטרוקציה. במהלך פעולות הכיבוי נפגע אחד מלוחמי האש משאיפת עשן ופונה לבית החולים הלל יפה כשמצבו מוגדר קל.

כוחות משטרה סגרו את כל רחוב מוהליבר בחדרה, כדי לאפשר לכוחות הכיבוי וההצלה לזרום למקום ולפעול בו. תושבים מתבקשים לא להגיע לאזור.

נמשיך ונעדכן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות