עופר שלום שובר שתיקה ומדבר: "אני מאוד מאוכזב. כל האנשים שלי אמרו שלא יצביעו לשושי כידור. אמרו לי שהיא עשתה לי תרגיל" ומפתיע: "עד אתמול לא ידעתי שהייתה באירועים רפורמים"

לא רק בחוגי בית היית איתה, הבאת אותה עד לחניכת בית הכנסת של הרב הללויה. נכון?

 

"האמת שדי הופתעתי שהיא הגיעה. היא לא הוזמנה, אבל היא הגיעה כדי להוכיח שהסטיגמה שעליה שהיא כביכול רפורמית – לא נכונה. היא אמרה שזה לא נכון ושהיא מהעדה הטריפוליטאית ושאבא שלה מסורתי ושהיא מעולם לא הייתה רפורמית".

 

לא שאלת אותה אם כך, למה היא תמיד היא נכחה באירועים הרפורמים ואפילו פרסמה אותם וקראה להגיע אליהם?

 

"אז אני לא ידעתי מכל זה כשהתחלתי איתה. בזמנו לא היה לי פייסבוק עדיין, אז לא ראיתי את כל זה. לא ראיתי את התמונות שלה באירועים הרפורמים, מעולם לא ראיתי את התמונות האלו עד אתמול, עם סרטון שהופץ".

 

עד אתמול לא ידעת שהיא נכחה בלא מעט אירועים רפורמים ואף הזמינה אליהם?

 

"אמרו לי, אבל אני אומר לך בכנות – עד אתמול לא ראיתי את זה".

 

כשהתחלת ללכת לחוגי בית איתה, לא שמעת שהיא מחוברת לרפורמים?

 

"כן, שאלו אותה בחוגי בית על זה והיא אמרה שהיא לא רפורמית, נקודה. אם הייתי חבר מועצה, לא הייתי נותן יד לאירועים האלו לקרות ולדברים האלו שנעשו על ידי הרפורמים – והיא יודעת את זה. אחרי שהיא שמה אותי, איפה שהיא שמה ברשימה – כלומר מחוץ לארבע, שאלתי אותה אולי אני מפריע לה בחזות שלי כדתי. כי היא גם הוציאה מהרשימה עוד אחת שהיא דתייה הילה לפקוביץ'. אחרי שלא הייתי ברשימה של שוש, הילה שלחה לי הודעה: 'אם הייתה עוד תקווה ששוש תהיה עם משהו שקשור לדת, אתה היית התקווה האחרונה וגם אתה לא".

עופר שלום ושוש כחלון-כידור עם הרב הללויה. "היא לא הוזמנה לשם והגיעה כדי להוכיח שהיא לא רפורמית כמו שאומרים עליה". צילום: פייסבוק פני מאיר

כל האנשים שלי אמרו שלא יבחרו בה עכשיו

  

 

אז למה מצאת את עצמך מחוץ לרביעייה של שוש?

 

"אני אמרתי לה כל הזמן שאני מצפה להיות מס.2. התחלתי אפילו קצת ללחוץ עליה שתגיד לי איפה אני עומד. היא כל הזמן אמרה שהיא לא יודעת. אני הבהרתי לה טוב, שאנשים שלי והאנשים 'שלנו' רוצים לדעת באיזה מקום אני ממוקם. אמרתי לה: 'תדעי שהם לא בוחרים בך בגללך, הם יבחרו בך בגללי וחשוב להם לדעת איפה את שמה אותי ברשימה. אלו אנשים שלי'. היא לא הבטיחה לי את מקום 2. אמרתי לה שאני מכבד אותה ומחכה להחלטה שלה ומכסימום אני לא ארוץ ואכבד את רצונה של אשתי שלא רצתה שאתמודד. כשנודע לי שהיא שמה אותי רק במקום חמישי, התאכזבתי מאוד. הסברתי לה מההתחלה את העמדה שלי. אם היא מהתחלה לא הייתה כנה אתי, אז יש בורא עולם".

 

כשהיא באה ואמרה שאתה מקום 5, מה אמרת?

 

"אמרתי לה שאני מאוכזב והלכתי. לא נתתי לה תשובה במקום, כי רציתי לעכל את זה. קיבלתי המון טלפונים מאנשים, גם כאלו שמתמודדים ברשימות שונות וכולם אומרים לי – מבחינתנו אתה פספוס".

 

וכששאלת אותה למה אתה מס. 5 ולא 3, או 4, מה היא ענתה?

 

"היא אמרה ששי רומנו, מס.2 הוא מבחינתה בגדר משפחה. היא אמרה שלירון חדוות הבטיחה להיות בין 4 המקומות והיא שמה את הבחורה הדס במקום 4, כי על אישה ברשימה מקבלים מימון גבוה ממשרד הפנים, היא מקבלת כסף מיוחד על זה. אמרתי לה בשיחה בארבע עיניים שאני שווה לה הרבה אנשים בקלפי ושוב שאלתי אותה אם זה בגלל החזות שלי והכיפה. אמרתי לה: 'את יודעת שאני לא חרדי ואני מכבד כל אדם'. היא אמרה שזה לא בגלל זה. היא נתנה לי הרגשה שאני אקבל מקום טוב. אני עשיתי בשבילה עבודת שטח, עברתי מבית לבית עבורה, ובסוף זה מה שיצא".

 

אתה מעורב עדיין?

 

"אני לא מעורב. הרבה מאוד אנשים לא יבחרו בה, בגלל שאני בחוץ. אני לא יודע איזה חשבון היא עשתה. אני עצמי לא יודע במה אבחר, אני רוצה כרגע את השקט שלי".

 

אז במי יבחרו עכשיו האנשים שלך?

 

"רוב האנשים שלי ורוב המשפחה שלי לא יבחרו בה יותר ורובם הולכים עכשיו עם אפי וחלק ילך עם אלברט".

 

אומרים שהאנשים שלך וכל המשפחה שלך הסירו מביתם את השלטים של שושי כחלון-כידור. זה נכון?

 

"כן, זה נכון. מישהו התקשר אליי לפני כמה ימים ואמר לי: 'שמע עופר, עם כל הכבוד אני בוחר בה בגללך ואם אתה לא שם, אז אני שם את הקול שלי לאפי. רוב הקולות ילכו לאפי וחלק לאלברט. את צריכה להבין, הרבה אנשים כאן מכירים אותי ולהרבה עזרתי, אז הם היו מחויבים לי. ועכשיו כשאני בחוץ הם ילכו ויצביעו למישהו אחר, לא לה. הם אומרים לי: 'עופר, כפרה עליך, אתה לא שם אז תן לנו לבחור את מה שאנחנו באמת רוצים'. אמרתי לאדם המקורב אליה, שהעובדה שהיא משכה את זה עד לדקה ה-90 מצטיירת בעיני האנשים כאילו היא עשתה לי תרגיל. יש תושב ששלח לשוש מסרון ואמר לה שהוא לא יבחר בה יותר בגלל מה שהיא עשתה לי".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות