חממה חדשנית לנשים שכירות ומנהלות בכפר סבא

החממה החדשנית, שהיא מיזם ייחודי עירוני של קיים כמותו, הושקה לאחרונה באירוע חגיגי ובו נכחו למעלה מ- 100 נשים. במסגרת זו, המשתתפות שמעו את הרצאתה של חנה רדו, נשיאת "סופרסונה", שעסקה במסע ליצירת שינוי ומתן הזדמנות שווה לנשים בפרויקטים שהיא יוזמת ומובילה, ולאחר מכן התקיים מופע הסטנדאפ של רויטל ויטלזון-יעקבס על הורות ופערים בין המגדרים. האירוע התקיים במתחם שרונה ספייס, מתחם עבודה משותף (co-working space) ליזמים, חברות סטארט-אפ ועצמאים בקניון כפר סבא הירוקה. במתחם של שרונה ספייס בכפר סבא שוכנת גם תכנית 365x לצמיחה עסקית בינלאומית המקדמת פעילות של סטארט-אפים טכנולוגיים בוגרים בשוק הבינלאומי, שהוקמה ע"י Sarona Partners. כמו כן שוכנת בצמוד למתחם גם חברת ההיי-טק Prodware-ישראל, זרוע הפעילות הישראלית של קבוצת Prodware.
צאלה וקסמן גונן, סמנכ"לית שירות והסברה, "לאור הצלחת המיזם מועדון נשות העסקים, החלטנו להקים חממה דומה שתיתן מענה ושירותים לתושבות העיר השכירות. במסגרת זו, נקיים מפגשים רבים שכל מטרתם הנגשת המידע והזכויות הרלוונטיים לשכירות ולמנהלות, שאת כולן ינחו נשים פורצות דרך שמכהנות בתפקידים בכירים במשק. ראוי להזכיר כי עיריית כפר סבא פועלת רבות למען קידום מעמדן של נשים ומעודד שוויון בין המינים. אני קוראת לתושבות העיר לקחת חלק במיזם החממה החדש, ובאירועים הנוספים אותם מקיימת מועצת נשים".
טלי רונה, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, ציינה: "יש לנו את הזכות בחיזוק מעמדן הכלכלי של נשים- מימד חשוב בקידום שוויון מגדרי. על כן בחרנו ליזום קהילה משלימה שהיא בית לנשים שכירות, ומטרתה חיזוק קשרים בין אישיים בקהילת השוות העירונית, הענקת ידע וכלים מקצועיים ולעורר השראה בקרב המשתתפות באמצעות נשים פורצות דרך. מרגש במיוחד לזכות בהתגייסותן של מובילות הפרויקט למיזם: איילת פרץ, מאיה מילר וציפי כהן, שמבצעות את פעילותן בהתנדבות מלאה ובמסירות למטרה. אני מזמינה אתכן, תושבות העיר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שפתחנו לטובת המיזם, ולהגיע לקחת חלק במפגשים ובסדנאות המתוכננות".

צילום: עופרי מור שקד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות