נתניה חגגה סוכות

כמו כן, התקיימה בכיכר העצמאות החדשה תערוכת חוצות ותצוגת מנורות שעוצבה ע"י אמנים חברי עמותת "אמני נתניה", ידוענים, בני נוער וחובבי אמנות במיזם משותף לעיריית נתניה ולבית החולים "לניאדו" מתוך מטרת גיוס כספים לטובת הקמת פגייה חדשה בבית החולים.
בנוסף, התקיימו מגוון פעילויות בחג בפלנתניה-מרכז מדע, חלל ותרבות, במוזיאון לתולדות נתניה, במרכז העיר-בהפנינג ססגוני לכל המשפחה לרגל התחדשות רחוב הרצל, עם מופעי רחוב, מופע של להקת "החבצלות" ומופע מיוחד של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. הצלחה גדולה היתה גם ב"מסיבת המשקפיים בסוכה" שהתקיימה בגינת תשרי להנאת ילדי העיר מרכיבי המשקפיים עם מופע מיוחד לילדים, משקפי מולטימדיה, מתחמי יצירה, מתחם צילום ממושקף ועוד. נותני החסות- חברת "אופטיקנה" העניקה שוברי מתנה לבדיקות ראיה ומשקפי ראיה לילדים.
אלפים השתתפו גם בהקפות שניות בשמחת תורה ברחבי העיר -בכיכר העצמאות החדשה וברחבי השכונות.

צילום : דימה דורף, רן אליהו ונורית מוזס.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות